کد خبر: 988876
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان در مراسم آغاز برنامه های دهه فجر شهرداری اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: چنین روزهایی روزهای وحدت و انسجام همه مردم ایران است. هر فردی در هر پست و مقامی باید بداند دهه فجر، مشق انسجام و وحدت است و این انسجام و وحدت ناشی از رفتارها، گفتارها و کردارهاست؛ وحدت در شعار چیزی تو خالی است و باید در عمل، رفتار و گفتار تجلی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،قدرت اله نوروزی در این آیین که با حضور جمعی از معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: 41 سال پیش در چنین روزی مردم ایران با ایمان به خدای یگانه، وحی الهی (نبوت) و معاد(سیر تکامل انسانی برای رسیدن به خدا و عدل)، امامت، کرامت انسانی و آزادی توأم با مسئولیت انسان در برابر خداوند، قیام کردند و این روزی بود که آغاز دهه فجر شد. مردم با این نگاه و ایمان به این 6 فاکتور بسیار مهم حرکتی را آغاز کردند و می خواستند بگویند ملت ایران نه ستمگر است و نه ستم پذیر و می خواستند بگویند عنصر حرکتی ما برای هر اقدام و خدمتی ایثار است و بر این اساس بود که انقلاب اسلامی پیروز شد. 

شهردار اصفهان ضمن ابراز امیدواری برای تحقق چنین شعارهایی، تاکید کرد: شهرداری اصفهان در دهه فجر 200 برنامه و 400 درمناطق 15 گانه شهراجرا برنامه ریزی کرده و در فرهنگسراها و ورزشگاه ها برنامه هایی تحت عنوان «سرای امید» پیاده می کند زیرا امید مایه همه حرکت هاست. 

نوروزی با بیان اینکه همچنین برنامه هایی به مناسبت این ایام در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان برگزار می شود، گفت: این برنامه ها نیز با همت والای مسئولین همه مناطق برای همه طبقات اجتماعی، از کودکان تا زنان،‌ مردان و جوانان برگزار می شود تا روزهای شادی را سپری کنند؛ همچنین این روزها فرصتی برای معرفی خدماتی است که در عرصه شهری برای مردم انجام شده است.  

گفتنی است در این آیین پس از اجرای سرود ایران، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر