کد خبر: 988774
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبرداد
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ۶۵۰۰ ویژه برنامه در ایام دهه فجر در استان برگزار می‌شود که نسبت به سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ۶۵۰۰ ویژه برنامه در ایام دهه فجر در استان برگزار می‌شود که نسبت به سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.

حجت‌الاسلام عباس دانشی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت است، اظهار کرد: ۱۴۴ کارگروه شهرستانی، ۲۳ ستاد شهری، ۲۰۰ ستاد روستایی و ۱۰۰ کمیته مردمی برای برپایی برنامه‌های ایام الله دهه فجر در استان فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر در بیش از ۳۰ نقطه از استان همزمان با دوازدهم بهمن آغاز می‌شود، افزود: مهمترین برنامه های آغازین دهه فجر، گلباران بیت تاریخی امام راحل در خمین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی، برگزاری جلسه شورای اداری استان در خمین، گلباران حجره طلبگی امام راحل در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک و برگزاری شورای اداری شهرستان در حوزه علمیه است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اهم برنامه‌ها افزود: نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در ۲۱۰۰ مدرسه استان، آغاز ساخت یک هزار واحد مسکونی برای محرومین با حضور رئیس کمیته امداد کل کشور و دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه جشن انقلاب در روستاهای استان از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

دانشی اضافه کرد: گلباران قبور مطهر شهدا در بیش از ۶۰۰ نقطه از استان و سرکشی از یک هزار خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار مدیران و مسئولین استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه رویکرد برنامه‌ها در دهه فجر امسال شادی و نشاط است، گفت: در همین راستا جشن انقلاب در میدان شهدا با حضور استاد صنعتگر که قطعه به یادماندنی "قاسم هنوز زنده است" را اجرا کرده در روز ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه استان با پوشش زنده و مستقیم صدا و سیما انجام می‌شود. راهپیمایی عظیم و پرشکوه شهرستان اراک از ساعت ۸ صبح از میدان شهدا با اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزان و سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.
دانشی خاطرنشان کرد: به جهت تقارن ایام الله دهه فجر با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نشست های سیاسی و بصیرت در مساجد، مراکز اموزشی، فرهنگی و علمی با محوریت مشارکت در انتخابات و حضور مردم انجام خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری همایش انقلاب اسلامی از ایران تا نیجریه نیز در روز ۲۱ بهمن ماه با حضور دختر آیت الله زکزاکی پیش بینی شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر