کد خبر: 988730
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
امام جمعه شهر سردرود گفت: اتحادیه تابلو فرش سردرود با کارآفرینی نزدیک به ۲۰۰ هزار نفری و تولیدات چشمگیر در استان به کانون رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در استان تبدل شده است ، از این رو الحاق این اتحادیه به صلاح شهر نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم عراق آن را سیلی بزرگ به آمریکا دانست که در امتداد تشییع بی‌نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد.

وی، رویدادهای اخیر مردمی در منطقه را رای مردم به تفکر مقاومت دانست.

امام جمعه شهر سردرود با اشاره به خنثی شدن توطئه‌های دشمن به‌خصوص در عراق و لبنان و ناآرامی‌های اخیر دشمن در قضیه بنزین، اقدام قاطعانه مردم و سپاه به دشمن را خط بطلان بر توهمات دشمن توصیف کرد.

جلیلی افزود: هیمنه آمریکا در کل دنیا به زیرسوال رفته است و امروز به برکت خون شهیدین مقاومت همه مردم منطقه با هوشیاری بیش از پیش در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

امام جمعه سردرود انتقام سخت را خروج کامل شیطان بزرگ از منطقه غرب آسیا دانست و متذکر شد: توطئه‌هایی مثل معامله قرن افول آمریکا را به تأخیر نخواهد انداخت.

وی تصریح کرد: معامله قرن، انسجام و وحدت را در بین گروه‌های مقاومت افزایش خواهد داد و در تبع آن امنیت اسرائیل را بیش از پیش به خطر خواهد انداخت.

خطیب جمعه سردرود با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: انقلاب ما با سایر انقلاب‌های دنیا متفاوت بود.

وی افزود: جهان‌بینی این انقلاب که بر محور کرامت انسانی و معنویت بنا شده است با تمام انقلاب‌های دنیا متفاوت است.

جلیلی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مانع اساسی برای منافع استکبار جهانی و به‌ویژه امریکا در دنیا بود.

وی با اشاره به قدرت نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا تاکید کرد: انقلاب اسلامی قدرت اسلام را در دنیا به رخ جهانیان کشید.

امام جمعه سردرود مردم‌سالاری و دخالت مردم در سرنوشت کشور را از ثمرات ویژه انقلاب دانست و با اشاره به فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، داشتن تخصص را از مولفه‌های کاندیدای اصلح توصیف کرد.

امام جمعه سردرود با اشاره زمزمه‌هایی در خصوص الحاق اتحادیه تابلو فرش سردرود به اتحادیه‌های مرتبط شهرستان تبریز اضافه کرد: اتحادیه تابلو فرش سردرود با کارآفرینی نزدیک به ۲۰۰ هزار نفری و تولیدات چشمگیر در استان به کانون رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در استان تبدیل شده است، از این رو الحاق این اتحادیه به صلاح شهر نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر