کد خبر: 988675
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
حرف‌های معاون وزیر ورزش، چیز تازه‌ای نیست. تأکید او بر استخدام مدال‌آوران توکیو در واقع تکرار وعده‌ای است که چند روز قبل وزیر ورزش داده بود.
دنيا حيدری
سرویس ورزشی جوان آنلاین: وعده‌ای که پیش‌تر و شش ماه قبل از المپیک ریو در دستور کار هیئت دولت قرار گرفته و مصوب شده بود، اما بعد از گذشت چهار سال هنوز به هیچ سرانجامی نرسیده، آن‌هم در حالی که ۳۰۰ مدال‌آور با خوشحالی از مصوب شدن استخدام شدن مدال‌آوران ادوار مختلف بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی، پاراآسیایی و جهانی، درخواست استخدام خود را ارائه دادند. البته تنها با استخدام ۸۴ نفر موافقت شد که دست آن تعداد هم به جایی بند نشد هیچ، در آن میان عابدینی هم که به‌طور قراردادی با کمیته ملی المپیک کار می‌کرد اخراج شد! حالا گویا آقایان داستان چهار سال قبل و وعده‌هایی را که پیش‌تر در این راستا داده شده بود را یادشان رفته که بار دیگر با این وعده تکراری قصد ایجاد انگیزه و روحیه برای ورزشکارانی را دارند که در تدارک حضور در المپیک توکیو هستند!

پرواضح است که اصلی‌ترین مسئله ورزشکاران امرارمعاش است و داشتن شغلی در کنار تمرینات تا از عهده تأمین نیاز‌های خانواده‌های خود برآیند و با خیالی آسوده‌تر برای افتخارآفرینی تلاش کنند. در پی این نیاز اصلی و مهم، استخدام مدال‌آورانی که افتخارات درخشانی را برای ایران به دست آورده‌اند کمترین کاری است که مسئولان ورزش و کشور می‌توانند انجام دهند و وعده استخدام آن‌ها می‌تواند بهترین پاداش و خبری باشد که می‌توان در آستانه المپیک داد. البته نه وقتی وعده قبلی در همین راستا ماه‌ها و سال‌هاست که روی میز‌های مختلف خاک می‌خورد و به هیچ سرانجام مثبتی نرسیده است! نه وقتی از بین ۳۰۰ مدال‌آوری که طبق مصوبه اعلام شده درخواست داده بودند تنها ۸۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند، در حالی که دست آن تعداد هم به جایی بند نشد تا امروز که یک‌بار دیگر وعده استخدام مدال‌آوران توکیو شنیده می‌شود، امید و انگیزه‌ای برای آینده آن‌هایی که از جان مایه می‌گذارند برای کسب افتخار برای ایران ایجاد شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار