کد خبر: 988545
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
سرمربی تیم وچان کردستان:
سرمربی تیم فوتبال بانوان وچان کردستان گفت: برای اینکه بتوانیم تفاضل گل بین تیم ما و شهرداری بم را جبران کنیم بازی فردا با سینا بوشهر را با میانگین گل بالا می‌بریم.

سمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال وچان کردستان در کنفرانس خبری پیش از بازی با سینا بوشهر، اظهار داشت: خوشبختانه در لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته تیم‌های حاضر از لحاظ کیفیت بازی خیلی بهتر و با برنامه‌تر عمل می‌کنند.

وی افزود: با وجود کیفیت بالای بازی‌های لیگ، متاسفانه از لحاظ کمی و امکانات شرایط ضعیف بر بازی‌ها حاکم است. 

شهبازی تصریح کرد: هدف ما این است که تیم‌های ضعیف‌تر لیگ را با  تفاضل گل بالاتر ببریم تا در پایان فصل از لحاظ تفاضل گل به مشکل برنخوریم.

وی افزود: یکی از اساسی‌ترین مشکلات اصلی ما زمین فوتبال نامناسب در استان است که از کیفیت بازی ما کم‌ می‌کند زیرا زمین مناسب یکی از ابزارهای مهم در فوتبال است.

سرمربی تیم وچان خاطرنشان کرد: از تمامی بانوان کردستان تقاضا دارم که در حمایت از تیم وچان در ورزشگاه حاضر شوند و از تیم خودشان حمایت کنند.

وی ادامه داد: اگر تبلیغات مناسب داشته باشیم می‌توانیم شاهد حضور پرشورتر تماشاگران در مسابقات پیش‌رو باشیم.

شهبازی افزود: به نظر من و با انگیزه‌ای که بچه‌های تیم دارند نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بوده‌ایم و انتظار داریم که این جو مثبت تیم تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم وچان کردستان اظهار کرد: بازی فردا بین تیم‌ها شهرداری سیرجان و شهرداری بم خیلی برای ما مهم است.

وی افزود: سیستمی که ما برای اکثر بازی‌ها و بازی فردا در نظر گرفته‌ایم پرسینگ و دفاع از جلو است تا تیم مقابل را تحت فشار بگذاریم.

در ادامه فاطمه صادقی کاپیتان تیم فوتبال بانوان وچان کردستان گفت: در حال حاضر با جرات می‌توانم بگویم که بهترین تیم لیگ برتر بانوان هستیم و قول می‌دهیم که قهرمانی را برای کردستان به دست بیاوریم.

وی افزود: قطعا سه امتیاز بازی فردا را با تفاضل بالا به دست می‌‌آوریم و تنها انتظار ما هم کمک مسئولین برای سرپا نگه داشتن این تیم یک‌ دست است.

صادقی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم چه از نظر مالی و چه از نظر روحی در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برد.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر