کد خبر: 988541
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر برخورد جدی با عوامل توهین به قومیت‌ها تأکید کرد و گفت: نباید اجازه داد تا در این شرایط خاص، وحدت و انسجام بین مردم و قومیت‌های مختلف خدشه‌دار شود.

علیار راستگو در جلسه کمیسیون ورزش استان، با اشاره به اتفاقات مسابقه تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران، اظهار داشت: امروز معاندان کشور و نظام به دنبال سوءاستفاده از حرکت‌های هنجارشکنانه هستند و کسانی که چنین حرکت‌های را انجام می‌دهند دانسته یا ندانسته وحدت و انسجام مردم را مورد هدف قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی، متشکل از قومیت‌های مختلف است، افزود: ورزش، عرصه جوانمردی و صلح و دوستی است و شایسته نیست که در میادین ورزشی شاهد حرکت‌های تفرقه‌آمیز و اختلاف‌افکن باشیم.

راستگو از پیگیری جدی مسئولان استان برای برخورد قاطع مراجع قضایی با عوامل توهین به قومیت‌ها در میادین ورزشی خبر داد و از وزارت ورزش و جوانان نیز خواست تا از حضور هنجارشکنان در ورزشگاه‌ها جلوگیری کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از هواداران واقعی تیم تراکتور، از آنان خواست تا همانند گذشته، اجازه سوءاستفاده را به معاندان و بدخواهان ندهند.

در این نشست که تعدادی از مسئولان اجرایی استان و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور و هیأت فوتبال در آن حضور داشتند، گزارشی از اتفاقات مسابقه تیم‌های تراکتور و پرسپولیس ارائه و پس از بررسی ابعاد مختلف آن، مقرر شد هر یک از دستگاه‌های مرتبط، پیگیری‌های لازم برای برخورد با عوامل توهین کننده را به طور جدی و قاطع انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر