کد خبر: 988477
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
در کردستان
مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: پهنای باند و ترافیک مصرفی مشتریان در استان کردستان 23 برابر افزایش یافته است.

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج با اشاره به فراهم کردن زیرساخت‌های مخابراتی در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان اظهار کرد: با انجام اقدامات و پروژه‌های مختلف در این حوزه موفق شدیم پهنای باند مصرفی استان را به ۱۳ گیگ یعنی به ۲۳ برابر افزایش دهیم.

وی افزود: با اقدامات به عمل آمده شرایط رفع نیازهای مشتریان به سرعت و پهنای باند در سطح استان فراهم شده است که به لحاظ آماری می‌توان به تعداد تنها چهار لینک STM1 در سال 92 اشاره کرد در حالی که تعداد این لینک‌ها در سال جاری به 91 لینک STM1 رسیده است.

وی به تعداد بیش از 65 هزار مشترک فعال سرویس اینترنت باند پهن در سطح استان اشاره داشت و اعلام کرد: این مشتریان از خدمات و مزایای سرویس‌هایADSL,FTTH و VDSL با کیفیت مناسب بهره‌مند هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه بسترهای دیتا در نقاط شهری و روستایی استان را تشریح کرد و افزود: با صرف اعتبارات لازم در حال حاضر ترافیک مصرفی استان طی یک شبانه‌روز حدود TB80 (ترابایت) معادل 80 هزارگیگابایت است.

حکمت اعلام کرد: با تلاش و جدیت همکاران، برنامه‌های مخابرات منطقه به منظور تقویت، توسعه و ارتقا زیر ساخت‌های لازم به بهترین نحو ممکن تحقق یافته است و توانسته‌ایم محصولات و خدمات مخابراتیِ با کیفیت را به مشتریان ارائه نماییم، بطوری که این مهم موجب افزایش سه برابری میزان ترافیک مصرفی یک شبانه‌روز نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

وی، افزایش کیفیتِ سرویس‌های تحویلی به مشتریان را در سال‌جاری یادآور شد و گفت: مخابرات منطقه هم‌اکنون خدمات خود را به کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، ادارات و شرکت ها در قالب مشتریان .G (کلان) و مشتریان خانگی ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر تعداد 100 هزار و 574 مشترک ADSL، دو هزار  و 91 مشترک FTTH  و  ۱97  مشترک  VDSL از بسترها و پتانسیل‌های موجود مخابراتی در سطح استان بهره می‌گیرند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در پایان اضافه کرد: همکاران مخابرات منطقه کردستان در قالب یک تیم واحد، با هدف ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین سرویس‌ها وخدماتِ روز مخابراتی در راستای جلب رضایت مشتریان،اصل مشتری‌مداری و توسعه استان گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر