کد خبر: 988451
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اصفهان: تا کنون بیش از یک میلیارد تومان از کمک های اهدایی مردم نیکومار استان در قالب ۷ کامیون به مناطق سیل زده سیستان ارسال شده است.

 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، حمیدرضا طاهری ، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان در مراسم جشن بزرگ دانش آموزان اصفهانی که برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان برگزار شد با بیان اینکه این نهاد از اولین روزهای وقوع سیل در مناطق جنوبی و جنوب شرقی کشور پایگاه های جمع آوری مشارکت های مردمی خود را در سراسر استان فعال کرد، یادآور شد: تا کنون بیش از یک میلیارد تومان از کمک های مردم نیکوکار استان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

وی افزود: این میزان کمک در قالب ۷ کامیون شامل اقلام اهدایی مردم و همچنین کمک های خیران گرانقدر به مناطق هدف ارسال شده است.

طاهری با یادآوری اینکه جمع آوری کمک برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان کماکان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان ساخت: مردم گرانقدر استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، واریز مستقیم به شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ و شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران و مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

وی بهترین نوع کمک به مردم آسیب دیده از حوادث طبیعی را پرداخت های نقدی توصیف کرد و گفت: این کمک ها امکان هدایت بهتر جریان کمک رسانی و بهره مندی حداکثری مردم آسیب دیده را فراهم می کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه هم استانی های عزیز ما در جریان سیلابهای بهار امسال با پرداخت بیش از ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و کالا در حمایت از هم وطنان خود سنگ تمام گذاشتند، گفت: میزان کمک هایی که برای ارسال به سیستان و بلوچستان تا کنون جمع شده نشانگر عزم جزم مردم اصفهان برای کمک به این هم وطنان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر