کد خبر: 988425
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
مرد قهوه‌خانه‌دار که در جریان اختلاف مالی با مغازه‌دار همسایه پنج‌سارق نقابدار ناشناس را اجیر کرده‌بود با رد یابی دوربین‌های مداربسته شناسایی و بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، شامگاه ۱۷‌دی‌ماه امسال مردی وارد کلانتری‌۱۳۶ فرجام شد و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. او گفت: من صاحب یک مغازه فروش لوازم خانگی هستم و لحظاتی قبل چند سارق لوازم داخل مغازه‌ام را سرقت کرده و گریختند. وقتی کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی با دستور قاضی، مأمور رسیدگی به پرونده شدند شاکی جزئیات بیشتری از حادثه را شرح داد و گفت: ساعت‌۲۳ داخل مغازه‌ام در خیابان آیت‌شمالی مشغول کار بودم که پنج مرد نقابدار در حالی که چاقو و قمه داشتند، وارد شدند. آن‌ها با تهدید مقدار زیادی از لوازم داخل مغازه به ارزش ۱۰۰‌میلیون تومان را سرقت کرده و من را داخل مغازه‌ام حبس و فرار کردند.

با حضور کارآگاهان در محل و بررسی دوربین‌های مداربسته تصویر متهمان به دست آمد، اما مشخص شد که چهره همگی آن‌ها پوشیده و قابل شناسایی نیست. کارآگاهان سپس با بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان‌های اطراف، فرار سارقان از محل را رد یابی کرده تا اینکه چند خیابان دورتر آن‌ها نقاب از چهره برداشتند و اموال سرقت شده را به مردی جوان تحویل دادند و بعد از گرفتن یک بسته از محل دور شدند.

شاکی بعد از دیدن تصویر مردی که سارقان با او ملاقات کرده‌بود، گفت که او را می‌شناسد. شاکی توضیح داد: این مرد عادل نام دارد و صاحب یک قهوه‌خانه در همسایگی محل کارم است. من مدتی است که با عادل اختلاف حساب دارم و چندبار با هم درگیر شده‌ایم. وقتی مأموران پلیس برای بازداشت عادل راهی محل کارش شده، متوجه شدند که او پس از وقوع حادثه دیگر به محل کارش نرفته‌است تا اینکه ساعت ۲۱ شامگاه شنبه ۲۱‌دی‌ماه او را در قهوه‌خانه‌اش بازداشت کردند. عادل در بازجویی‌ها به اجیر کردن سارق برای دستبرد به مغازه همسایه‌اش اعتراف کرد و گفت که اموال سرقت شده را در محل کار برادرش پنهان کرده است که اموال سرقتی کشف و به شاکی تحویل داده شد.

عادل درباره هویت سارقان اجیر شده هم گفت: من آن‌ها را نمی‌شناختم. چند روز قبل از حادثه با آن‌ها در پارک سرخه‌حصار آشنا شدم و قرار شد در قبال سرقت از مغازه شاکی چیزی از هویت‌شان به من نگویند و من هم در قبال سرقت ۱۰ میلیون تومان به آن‌ها بدهم.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی پایتخت گفت: در حالی که تحقیقات در این باره ادامه دارد متهم به دستور قاضی راهی زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار