کد خبر: 988409
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲

اهمیت موفقیت در کنکور بر هیچ فردی پوشیده نیست. از آن جایی که با ورود به دوره دبیرستان، مقدمات شرکت در جلسه کنکور فراهم می شود، برنامه ریزی و توجه به دروس در این دوره، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می شود. از جمله مواردی که باعث پیشرفت دانش آموز شده و مسیر موفقیت را برای وی هموار می کند، وجود اساتیدی حرفه ای و دلسوز برای یاری رسانی به آن هاست.

تدریس خصوصی با بهترین اساتید در شهر تهران

یکی از راه های بهرمندی از این افراد، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی با بهترین اساتید است. شرکت در کلاس های تدریس خصوصی می تواند به  طور ویژه به شما در توسعه مهارت های مطالعه و یادگیری کمک کند. با توسعه ی مهارت های مطالعاتی خود راه های رسیدن به موفقیت هموار خواهد شد. در کلاس های تدریس خصوصی اوربیتال،  اساتید به سرعت می توانند سبک یادگیری شما را فراگرفته، و روش های تدریس خود را با آن تطابق دهند.

علاوه بر این در این کلاس ها، شما فرصتی بی نظیر برای یادگیری فردی خواهید داشت، زیرا استاد اوربیتال به طور اختصاصی و با توجه به نقاط ضعف و نقاط قوتی که دارید برنامه درسی را تنظیم کرده و راندمان یادگیری شما را بهبود می بخشد.

انتخاب یک مدرس خوب (نکاتی برای والدین)

انتخاب معلم خصوصی برای فرزند شما باید بسیار با دقت انجام شود. همگی ما در اولین برخورد با یک معلم، انتظار داریم که شخصی باهوش و سرشار از دانش باشد. با این حال باید توجه کنید که، هوش و دانش به تنهایی نشانگر موفقیت آموزگار در زمینه آموزش فرزند شما نیست. زیرا آنچه مهم است ویژگی های شخصیتی مدرس است. مهمترین مسئله این است که آیا مدرس، آموزش های حرفه ای را در شیوه های تدریس دریافت کرده است؟ آیا می داند چگونه به طور موثر علم خود را انتقال دهد؟ مدرس باید مشتاق باشد و موضوعی را که تدریس می کند دوست داشته باشد. همچنین او باید تمایل به کمک و به اشتراک گذاشتن دانش خود با دیگران، داشته باشد و به دنبال همدلی بوده و توانایی درک آنچه فرزند شما احساس می کند را داشته باشد. یک معلم خوب نیاز به داشتن ذهنی باز و تمایل به پذیرش افراد دیگر و دیدگاه های آن ها دارد.

تدریس خصوصی با بهترین اساتید در شهر تهران 

شرکت در کلاس های تدریس خصوصی مجموعه اوربیتال

گروه آموزشی اوربیتال با بهرمندی از زبده ترین و حرفه ای ترین اساتید در شهر تهران، به تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست شناسی می پردازد. شعار این مجموعه همواره تمرکز بر بروزترین متد ها برای ارائه بهترین کیفیت تدریس در کلاس های خصوصی بوده و موفقیت شما در آزمون های نهایی و کنکور را تخصص خود می داند.

اساتید گروه آموزشی اوربیتال، هر یک خود از رتبه های برتر کنکور سراسری بوده و از برترین دانشگاه های کشور فارغ التحصیل شده اند و آماده اند تا مهارت، علم و تجربه های بی نظیر خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. 

اساتید مجموعه ما آماده به کار با نوجوانان در تمامی سطوح هستند ، خواه شما تنها در یک موضوع خاص تلاش می کنید و به راهنمایی های عمیق نیاز دارید و یا آنکه در مدرسه به خوبی عمل می کنید اما می خواهید مهارت های خود را بهتر بهبود ببخشید و از حضور دبیری کار آمد در این مسیر بهرمند شوید. ما با طیف گسترده ای از خدمات تدریس از جمله تدریس خصوصی درس فیزیک، تدریس خصوصی درس ریاضی، تدریس خصوصی درس زیست شناسی و تدریس خصوصی درس شیمی برای دانش آموزان دبیرستانی، تا انتهای مسیر در کنار شما عزیزان بوده و مطمئناً آنچه را که به دنبال آن هستید را به بهترین وجه ممکن ارائه می دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار