کد خبر: 988404
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بسیج به عنوان نقطه کانونی عزت امت اسلامی نام برد و گفت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیج برای خدمت رسانی به مردم نامحدود است و می‌تواند باعث رفع بسیاری از مشکلات شود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در همایش سراسری فرماندهان بسیج، با بیان اینکه بسیج یک هویت اخلاقی است، اظهار داشت: بسیج میدان تجمیع تمام مراتب انسانی است و باید چنین محیطی را به بهترین شکل ممکن بسازیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت رسانی کنیم. فرمانده کل سپاه، بسیج را مدرسه عشق و کانون تعلیم، تربیت و ساخت شخصیت جوانانی که به‌عنوان الگوی جامعه شناخته می‌شوند، توصیف و تصریح کرد: بسیجیان یک صفت نبوی دارند؛ طبیب هستند و برای درمان بیماری‌های معنوی جامعه و سالم سازی جوانان تلاش می‌کنند. وی با بیان اینکه بسیج برای نفوذ در قلب‌ها و دل‌های مردم تلاش می‌کند، گفت: ما در بسیج باید همچون پناهگاهی برای مردم، در جهت حل مشکلات‌شان گام برداریم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، گفت: به‌رغم تمامی توطئه‌ها و ترفند‌ها امروز دشمنان ملت ایران دریافته‌اند که تهدید نظامی علیه ما بی خاصیت بوده و برای‌شان پاسخگو نیست و اگر دست به اقدام نظامی علیه ایران اسلامی بزنند، نتیجه برعکس خواهند گرفت و پشیمان خواهند شد. وی در ادامه تأکید کرد: امریکا بعد از ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد، اگر تهدیدی متوجه امریکا شود، پاسخ نظامی خواهد داد، اما سپاه با هدف قرار دادن پایگاه مهم امریکایی‌ها، سیلی به آنان زد و ترامپ از پاسخگویی به آن عاجز بود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امریکا از طریق عملیات روانی و رسانه‌ای در تلاش است خود را حامی حقوق بشر و دوستدار مردم ایران نشان دهد، گفت: دشمن در تلاش است با ظاهرسازی و فریب، بر قلب‌ها تصرف پیدا کند و این موضوع را جزو اهداف خود قرار داده است، اما بسیج به عنوان ستون انقلاب اسلامی در میدان تقابل با دشمن قرار دارد. وی با تأکید بر لزوم توسعه و ترویج باور و تفکر بسیج، بصیرت افزایی، روشنگری سیاسی و دشمن شناسی را راهکار مقابله با توطئه‌های دشمن و برملا کننده چهره خبیث واقعی آنان توصیف و تصریح کرد: ما صاحب یک اندیشه متعالی و الهی هستیم و این بزرگ‌ترین سرمایه ما است؛ با توجه به اینکه اسلام ناب محمدی (ص) یکی از ارکان جدایی‌ناپذیر انقلاب اسلامی ایران است، باید آن را به حقیقت جاری تبدیل کنیم.

سرلشکر سلامی تلاش برای مسئله‌سازی را جزو استراتژی‌های دشمن علیه ملت ایران عنوان و اظهار کرد: در چنین شرایطی مهم‌ترین وظیفه سپاه و بسیج، حل مسائل است.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیج برای خدمت رسانی به مردم نامحدود است و می‌تواند باعث رفع بسیاری از مشکلات شود، گفت: دشمن از اقدامات بسیج هراسان است، چرا که بسیج را گروه مردمی گسترده در سراسر کشور می‌بیند که توانایی و ظرفیت عظیمی در خود نهفته دارد. باید دشمن به این یقین برسد که ما ظرفیت حل همه مسائل و رفع مشکلات را داریم و این استراتژی اصلی بسیج است. فرمانده کل سپاه در پایان از بسیج به عنوان نقطه کانونی عزت امت اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج، محلی است که روح بسیج در آن جاری می‌شود و این پایگاه‌ها، باعث وحدت و همبستگی نیرو‌های ارزشمند انقلابی می‌شود.

امریکایی‌ها اگر زنده بمانند، قطعاً از گفته خود پشیمان می‌شوند
سردار سلامی همچنین در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما در واکنش به تهدید فرماندهان سپاه از سوی امریکایی‌ها با بیان اینکه آن‌هایی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده‌اند، اگر زنده بمانند، قطعاً از این گفته خود پشیمان خواهند شد، گفت: دشمنان ما بخشی از پیامد‌های دردناک ترور سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را دریافت کردند و متوجه شدند که اگر چنین حرکاتی انجام بدهند با ضربات کوبنده و مستمری مواجه خواهند شد. وی افزود: هم امریکایی ها، هم صهیونیست‌ها و هم دیگران بدانند که اگر فرماندهان ما را تهدید کنند، هیچ یک از فرماندهان‌شان نقطه امنی نخواهند یافت، یعنی اگر فرماندهان ما را تهدید به ترور کنند یا تهدیدشان را عملی کنند، جان هیچ فرماندهی از آن‌ها در امان نخواهد بود.

سلامی با تأکید بر اینکه دشمنان ما باید مراقب اعمال‌شان باشند، گفت: آنان اگر بخواهند این بازی را ادامه بدهند، پاسخ‌های ما کاملاً متفاوت از گذشته است و مقیاس آن هم متفاوت خواهد بود و با شرایط بسیار جدیدی روبه‌رو می‌شوند که قادر به مدیریت و کنترل آن نیستند، پس به آن‌ها اخطار می‌دهیم که از این میدان عقب بنشینند. فرمانده کل سپاه در ادامه ناتوانی امریکایی‌ها در میدان‌های دیگر را علت این تهدید‌ها دانست و گفت: آن‌ها در عرصه‌های نظامی ناتوان و در عرصه تحریم‌های اقتصادی نیز با ناکامی مواجه شدند، و این نشان دهنده این واقعیت است که عملیات‌های روانی آن‌ها نتیجه عکس داده و ملت ایران به آن‌ها پاسخی نداده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
سردار عزیز حل مسائل را از خدمات رسانی به حضور فعال در حوزه های حقوق نیز برسانید حقوقدانان را فعال کنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار