کد خبر: 988305
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
در سال 1399
مدیر سازمان تعاون روستائی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی، سیاست‌های وزارت جهادکشاورزی جهت رونق تولید و توسعه بخش کشاورزی در اولویت است.

علی‌اکبر نژادرضا  در جلسه اجرایی کردن آیین‌نامه و دستورالعمل‌های اصلاحیه ساختار نظام صنفی کشاورزی اظهار داشت: ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی به خواست خداوند متعال سرمنشاء آثار خیر و برکت خواهد بود، در ساختار جدید قدرت و حمایت از بخش کشاورزی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: رشته‌های هفت‌گانه در اکثر شهرستان‌ها به‌خصوص در شهرستان‌های بزرگ و کشاورزخیز استان تشکیل خواهد شد. 

 نژادرضا با خاطرنشان ساختن این موضوع که تشکیل نظام صنفی برعهده ماست، افزود: در تشکیل اتحادیه‌ها وظیفه ما سنگین‌تر است و مابقی مسائل مدیریتی بوده و مربوط به سطح کلان کشوری است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان گفت: باید با توجیه صنوف و بیان مسائل و مشکلات اجتماعی اصناف، دست در دست هم گذاشته  و این مهم را به سر منزل مقصود هدایت کنیم.

وی ادامه داد: مراحل و مجامعی که مقرر شده برگزار گردند با حضور مدیران شهرستان، کارشناسان مسوول و روسای اداره‌جات تخصصی شهرستان‌ها انجام خواهد شد.

نژادرضا  اضافه کرد: اعضاء سابق نظام صنفی کشاورزی در تشکیلات جدید کما‌ فی‌السابق عضو نظام خواهند بود و صرفاً ساماندهی مجدد انجام می‌شود که کمی به زمان بیشتر و همدلی عزیزان نیاز دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر