کد خبر: 988243
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۰
مردی که در جریان یک دعوای کودکانه چشمش را از دست داده و به تحریک خانواده‌اش همسرش را طلاق داده است، می‌گوید پس از ازدواج دوم متوجه شده همسر تازه‌اش دندان مصنوعی دارد و با یک کلیه زندگی می‌کند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، روز گذشته جلسه رسیدگی به پرونده در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی تولیت برگزار شد. ابتدای جلسه نماینده دادستان در توضیح کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرا گفت: «متهم پرونده یاور نام دارد که سال گذشته در شرق تهران با راننده خودروی عبوری به نام پویا درگیر شد. در این درگیری پویا چشم راستش را از دست داده و همسرش هم زخمی شده بود.»

در ادامه وکیل متهم در غیاب وی در جایگاه ایستاد و گفت: «شاکی قبل از درگیری، عمل پیوند عدسی و قرنیه انجام داده بود و بنا به نظریه پزشکی قانونی او قبل از این ماجرا ضعف بینایی داشته است. بنابراین ضربه موکلم موجب نابینایی او نشده است.» سپس شاکی در جایگاه ایستاد و در شرح روز حادثه گفت: «آن روز همراه همسرسابقم و دختر ۱۱‌ساله‌ام با خودروی شخصی از جاجرود به تهران برمی‌گشتیم. در مسیر یک خودروی‌۲۰۶ را دیدم که وسط اتوبان پارک کرده بود. از دیدن این صحنه عصبانی شدم و سپس سرم را از پنجره بیرون بردم و راننده را بی‌فرهنگ خطاب کردم. همان موقع راننده پژو سوار ماشین شد و ما را تعقیب کرد. او بعد از طی مسافتی جلوی ماشینم پیچید و به زور مرا از داخل ماشین بیرون کشید و شروع به کتک زدن کرد.» شاکی ادامه داد: «همسر سابقم وقتی این صحنه را دید از ماشین پیاده شد تا جلوی کتک‌های یاور را بگیرد، اما او هم چند لگد خورد و روی زمین افتاد. وقتی راهی بیمارستان شدیم هر دو نفر تحت درمان قرار گرفتیم، اما چشم راست من به خاطر شدت جراحات تخلیه شد. این حادثه باعث جدایی من و همسرم شد به همین خاطر تقاضای قصاص چشم دارم، اما اگر پزشکی قانونی اعلام کند امکان قصاص چشم نیست درخواست دیه دارم.»

شاکی ادامه داد: «وقتی چشم راستم را در این حادثه از دست دادم مادرم مدام مرا تحریک می‌کرد و می‌گفت همسرت مقصر است. «او نباید اجازه می‌داد با راننده ۲۰۶ درگیر شوی!» تحت تأثیر حرف مادرم و اطرافیان نیلوفر را طلاق دادم و چهار‌ماه بعد به پیشنهاد مادرم با زن دیگری ازدواج کردم، اما بعد از ازدواج فهمیدم دندان‌های آن زن مصنوعی است و بیماری قلبی دارد. همچنین با یک کلیه زندگی می‌کند.» مرد جوان ادامه داد: «همسر سابقم شرط کرده است اگر دو دانگ خانه را به نامش کنم به خاطر دخترمان به زندگی‌اش برمی‌گردد. این شرط را می‌پذیرم، اما او باید ۵۰ میلیون تومانی را که زمان طلاق به عنوان مهریه به او پرداخت کردم را برگرداند تا مهریه همسر دومم را بپردازم. همچنین این ازدواج باید با اجازه همسر دومم باشد.»

نیلوفر هم پیشنهاد شوهر سابقش را رد کرد و گفت: «۵۰‌میلیون تومان را بابت مهریه‌ام گرفته بودم به همین دلیل آن را پس نمی‌دهم.»

نیلوفر همچنین در این حادثه به شدت دچار جراحت شده بود به خاطر صدمات وارده درخواست دیه کرد.

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار