کد خبر: 988206
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفـــت: راهپیمایی‌های عراق و لبنان را دیدید و حضور میلیونی مردم که در ادامه تصمیم پارلمان عراق بود و باید امریکا از این کشور خارج شود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش مهر، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عصر روز شنبه در جمع اعضای جامعه اسلامی مهندسین با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه (ص) اظهار داشت: امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم باشیم. ماه گذشته ماه پر حادثه‌ای بود. ما شاهد شهادت مظلومانه سردار سلیمانی بودیم. هر چند غم این مصیب زیاد بود ولی باید گفت سردار سلیمانی به آرزوی خود رسید و قسمت این بود که به دستور شقی‌ترین انسان‌ها به شهادت رسید.

عضو مجمع تشخیص گفت: رئیس‌جمهور شقی امریکا بلافاصله مسئولیت این اقدام تروریستی را پذیرفت و مشخص شد که به ایشان به غلط تحلیلی داده بودند که در ایران و عراق و به طور کلی منطقه با شهادت حاج قاسم شیرینی پخش خواهد شد.

نماینده سابق مجلس اضافه کرد: ناجا گزارش داده بود که ۲۴ساعت قبل از تشییع حاج قاسم حدود ۱۰۰ هزار خودرو وارد تهران شده بود. حاج قاسم دیپلمات برجسته‌ای بود و سیاست خارجی منطقه را دنبال می‌کرد. با یک تفاهم، گفت و شنود داستان را در منطقه تغییر می‌داد. همه این عزت را حاج قاسم از اخلاص خود گرفته بود.

باهنر بیان کرد: در کل باید بگویم که کم‌ترین تقاص امریکا خروج این کشور از منطقه است و اگر نروند، مردم آن‌ها را بیرون خواهند کرد. شما راهپیمایی‌های عراق و لبنان را دیدید و حضور میلیونی مردم که در ادامه تصمیم پارلمان عراق بود و باید امریکا از این کشور خارج شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه ساختار انتخابات اشکالات اساسی دارد و برخی مسائل تقصیر شورای نگهبان نیست و لازم است در این سازوکار تغییرات اساسی صورت بگیرد، گفت: باید یکسری سرداران (افراد پر توان) مدیریت در مجلس قرار بگیرند تا کشور به پیشرفت رسیده و مجلس نیز در رأس امور باشد. در ساختار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ما سلسله مراتب مشخص برای پیشرفت وجود ندارد و این اشکال است که در کشور کادر‌سازی صورت نپذیرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار