کد خبر: 988082
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
مدیر عمارت هنرمندان اصفهان:
فرید صلواتی گفت: جامعه هدف شاهنامه خوانی و چنین برنامه هایی برای جوانان و نوجوانان هست به دلیل اینکه نسل جدید با فرهنگ غنی ایرانی بیگانه هستند و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای پرنمودن این شکاف چنین برنامه هایی در عمارت هنرمند برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیر عمارت هنرمند گفت: برنامه "شعرخوانی و شاهنامه خوانی" روز یکشنبه 6 بهمن از ساعت 17:30 در عمارت هنرمند وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

فرید صلواتی اظهار کرد: محمد حسن صادقی با حضور در این برنامه به شعرخوانی و شاهنامه خوانی پرداخته و کلانتر معتمد به بررسی موضوع اصفهان شناسی در دوره صفوی می پردازد.

وی با بیان اینکه جامعه هدف چنین برنامه هایی جوانان و نوجوانان هستند افزود: به دلیل اینکه نسل جدید با شاهنامه خوانی و فرهنگ غنی ایرانی بیگانه هستند چنین برنامه هایی در عمارت هنرمند برنامه ریزی شده است.

مدیر عمارت هنرمند تصریح کرد: استقبال از این برنامه تاکنون بسیار خوب بوده که علاقه مندان برای حضور در برنامه و بهره مندی از آن می توانند به محل عمارت هنرمند واقع در  میدان شهدا، ابن سینا، کوچه دوم مراجعه کنند.

برنامه "شعرخوانی و شاهنامه خوانی" روز یکشنبه 6 بهمن در عمارت هنرمند برگزار می شود.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر