کد خبر: 987925
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
هفته سوم ششمین دوره مسابقات بزرگ فوتسال جام سفیر دیروز با انجام ۸ بازی پیگیری شد که به جز بازی بانک دی و لیون کامپیوتر که به تساوی رسید سایر دیدار‌ها با برد به پایان رسید.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ششمین دوره مسابقات با حضور مدیران و پیشکسوتان فوتبال و اعضای کمیته برگزاری مسابقات درسالن کشتیرانی مثل دو هفته قبل با نظم و هماهنگی خوب برگزار شد.
 
پایان هفته سوم مسابقات فوتسال جام سفیر
عکس ها: مهدی محمدی
 
این مسابقات که در ۴ گروه پنج تیمی قرعه کشی شده درهفته سوم این رقابت‌ها و در نخستین مسابقه بانک ملت برابر تیم مدیر ۳ بر ۲ تن به شکست داد. در دومین بازی پیشکسوتان انفورماتیک در یک بازی برتر ۳ بر صفر توانستند نظام ضنفی را از پیش رو بردارند.

در دیگر بازی هفته سوم بانک رفاه در یک بازی پر گل ۷ بر ۲ اسنپ فود را شکست داد. در ادامه بانک آینده هم ۵ بر ۲ زیبا موج نوین را مغلوب کرد.

در پنجمین بازی از هفته سوم جام سفیر تیم پردیس صنعت سیاره سبز توانست ۸بر ۱ تیم فناپ زیر ساخت را شکست دهد. در ادامه مسابقات بانک دی و لیون کامپیوتر به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند. در هفتمین بازی هم یم پیشکسوتان بانک تجارت با ۲ گل تیم فناپ را مغلوب کرد.
اما در آخرین بازی هفته سوم از ششمین دوره رقابت‌های جام سفیر تیم بانک سامان توانست با یک گل تیم مبین وان کیش را شکست دهد.
 
پایان هفته سوم مسابقات فوتسال جام سفیر
این مسابقات طبق برنامه ریزی صورت گرفته از مورخ ۲۰ دی ماه در سالن کشتیرانی آغاز شده و ۲ اسفند ماه مسابقات رده و بندی و فینال مسابقات برگزار می‌گردد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار