کد خبر: 987815
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
پیام شمخانی خطاب به مردم عراق:
دبیر شورای عالی امنیت ملی باصدور پیامی خطاب به مرجعیت عالی، دولت، مجلس و ملت سلحشور عراق گفت: آمریکا باید از این بس خود را برای لمس تازیانه قدرت مردم منطقه آماده کند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی باصدور پیامی خطاب به مرجعیت عالی، دولت، مجلس و ملت سلحشورعراق، ضمن پاسداشت برپایی تظاهرات میلیونی و تاریخی مخالفت با اشغالگری آمریکاوحمایت از استقلال و حاکمیت ملی عراق، این اقدام ارزنده را نشانه‌ای از پیشتازی و پرچمداری مردم پرافتخار عراق در مسیر اخراج آمریکا از منطقه عنوان کرد.

شمخانی ترور ناجوانمردانه سرداران پراوازه جبهه مقاومت، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را خطای راهبردی ترامپ و تیم شرور حاکم بر کاخ سفید عنوان کرد و اظهار داشت: شمارش معکوس اخراج آمریکا از منطقه از بامداد جمعه ۱۳ دی ماه آغاز شده و پژواک ناقوس افول اقتدار پوشالی واشنگتن هر روز با طنین بلند تری به گوش می‌رسد.

وی خاطر نشان ساخت: تظاهرات میلیونی مردم عراق نشان داد که تهدید آمریکا مبنی بر تحریم این کشور در صورت اجرای قانون اخراج نظامیان واشنگتن، ابزار پوسیده‌ای است که نمی‌تواند اراده دولت‌ها و ملت‌هایی که بدنبال حفظ استقلال و حاکمیت ملی خود هستند را تحت تاثیر قرار دهد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تظاهرات میلیونی مردم ازاده وسلطه ستیز عراق را آغاز نهضتی فراگیر که ملت‌های زخم خورده از تجاوز آمریکا آن را ادامه خواهند داد عنوان کرد و افزود: رویکرد واقعی مردم منطقه نسبت به آمریکا در تشییع میلیونی پیکر رهبران مقاومت و مراسم‌های بزرگداشت کم سابقه در کشور‌های مختلف بروز و ظهور یافت و این واقعیت رو به گسترش را نمی‌توان با شو‌های تبلیغاتی و فضاسازی‌های رسانه‌ای کتمان کرد.

شمخانی در پایان افزود: آمریکا باید از این پس خود را اماده کند که هرروز جلوه‌ای از تجلی قدرت مردم منطقه را به سان تازیانه‌ای بر پیکر زبون و خوار استکبار خویش مشاهده و لمس نماید.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
حزب الله در منطقه خروج امریکائیها را رصد نموده و در صورتیکه اقدامی عملی مشاهده نکند ، خود بصورت مردمی و آتش به اختیار وارد شده و اقدامات لازم را بعمل خواهد آورد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار