کد خبر: 987774
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
فرمانده ناجا:
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس در هیچ کدام از تجمعات یا اعتراضات سلاح گرم به همراه ندارد گفت: در اعتراضات اخیر هیچ موردی از تیراندازی از طرف ناجا نبوده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در اعتراضات و ناآرامی‌های اخیر اظهار داشت: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی ناجا در تجمعات اخیر، ماموران پلیس مانع از رشد و پراکندگی اعتراضات شدند.

فرمانده نیروی انتظامی با مهم برشمردن نقش مردم در محکوم کردن تجمعات تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه بسیار مهم بود چرا که سریعاً در صحنه حاضر شده و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

وی با بیان این مطلب که تعداد محدود افراد معترض و شعار دهنده در مقابل جمعیت ده‌ها میلیونی که برای تشییع سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در اقصی نقاط کشور به میدان آمدند، عددی نبودند؛ اظهار امیدواری کرد که مدیران پشت صحنه و آن کسانی که این تجمعات را هدایت می‌کردند از شکست خود درس گرفته و بفهمند که با این اقدامات و جریان سازی‌ها به جایی نمی‌رسند.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی در تجمعات اخیر نقش خود را طبق قانون و بر اساس وظیفه ذاتی به خوبی ایفا کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به پرسش فارس در خصوص پروژه کشته سازی دشمن و مانور تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه مبنی بر زخمی شدن شهروندان در تجمعات اخیر بدست پلیس اظهار داشت: همکاران بنده در این تجمعات سلاح گرم نداشتند.

سردار اشتری اعلام کرد: در هیچکدام از تجمعات مشابه یا اعتراضاتی که ممکن است به شکل‌های مختلف در کشور به وجود آید ماموران پلیس از سلاح گرم استفاده نکرده و باتوم و سپر به همراه دارند؛ البته باید گفت بیشتر سعی می‌کنند با صحبت و ارشاد و تذکر جمعیت را متفرق کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تاکیدکرد: در تجمعات و اعتراضات، پلیس سلاحی نداشت و هیچ تیراندازی از طرف ناجا نبود.

سردار اشتری در پاسخ به دیگر پرسشی درباره اینکه ایا پلیس هم در جریانات اخیر مصدوم و مجروح داشت، خاطرنشان کرد: اگر هم ماموری مصدوم شد جراحات جزئی بود و به واسطه تیراندازی با سلاح نبود.

گفتنی است رسانه‌های بیگانه در هنگام تجمعات و ناآرامی‌هایی که به واسطه حادثه هواپیمای اوکراینی به وقوع پیوست از زخمی شدن تعدادی از هموطنان به دنبال تیراندازی پلیس خبر داده بودند.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
کی این حرف را باور خواهد کرد جناب اشتری . دلایل مستند رو کن فقط با حرف که نمیشود این ادعا را ثابت نمود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار