کد خبر: 987773
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
هفته پنجم لیگ برتر کبدی؛ اوج حساسیت
هفته پنجم لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور در حالی امروز در مجموعه ورزشی آزادی گرگان سپری شد که اوج حساسیت را در این رقابت‌ها شاهد بودیم. حساسیت در بالا و پایین جدول به یک اندازه بالا رفته و نتایجی که این هفته رقم خورد می‌تواند در سرنوشت قهرمانی تاثیر زیادی داشته باشد و شاید بتوان با رقم خوردن این نتایج اذعان داشت که تکلیف قهرمانی را دیدار‌های همین هفته تا حدودی مشخص می‌کند، اما بازهم باید چشم به راه دو هفته پایانی باشیم.
سیدرضا فیض آبادی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: امروز و در رقابت همسایگان شمالی بین دو تین ساری و سرخنکلا این تیم ساری بود که در یک بازی حساس و جذاب توانست پیروز از زمین خارج شود تا شاگردان عباد دلیلی با این پیروزی در دو هفته پایانی با امیدواری بیشتری بازی کنند.
اما سرگل مسابقات بین تیم‌های اول و دوم جدول بود که رعد پدافند قم که داعیه قهرمانی دارد با جمعی از ستارگان کبدی ایران مقابل تیم یکدست پایا از ارومیه رودروی همدیگر قرار گرفتند و با وجود فراز و نشیب‌ها و همه حساسیت‌هایی که داشت با قضاوت خوب تیم داوری یک بازی زیبا از کار در آمد و در نهایت تیم خوش ترکیب ارومیه پیروز این دیدار حساس شد تا صدر جدول دست بدست شود و ارومی‌ها خانه اول جدول را از رعم پدافند قم پس بگیرند.
در تقابل دوتیم می‌توان اینگونه نوشت که نماینده قم تیمی متشکل از ستاره‌های کبدی ایران است و نماینده ارومیه تیمی یکدست که ستاره اش مجموعه تیم هستند. عامل پیروزی تیم ارومیه هم همین یکدست بودن آنهاست، اما واقعا باید قبول کرد که امسال با تصمیم فدراسیون و کمیته مسابقات که با یک برنامه ریزی به موقع طوری مسابقات را برگزار کرده که تمام ستارگان حاضر در پرو کبدی بین ۸ تیم حاضر پخش شده اند و حالا می‌توانیم ادعا کنیم که سطح لیگ برتر ایران به لحاظ فنی با پرو کبدی برابری هم می‌کند. اکنون باید منتظر دو هفته پر التهاب و حساس در لیگ برتر کبدی باشیم.
 
مرور کامل بازی‌های هفته پنحم:
در اولین روز این مسابقات روز چهارشنبه تیم‌های رعد پدافند قم و پایا آذربایجان غربی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پایا حریف خود را با حساب ۳۵ به ۲۹ مغلوب کرد.

در دیدار دوم تیم امید جلین نماینده گلستان با نتیجه ۴۸ بر ۴۳ از سد تیم کرمانشاه گذشت و در مسابقه سوم تیم سرخنکلاته دیگر تیم گلستانی این رقابت‌ها ۴۰ بر ۳۵ نتیجه را به تیم ساری واگذار کرد.
در آخرین مسابقه روز چهارشنبه تیم عقاب تالش با نتیجه ۷۱ بر ۴۱ از سد نماینده خراسان رضوی عبور کرد. در مسابقات امروز پنجشنبه تیم پایا آذربایجان غربی با حساب ۳۳ به ۲۶ امید جلین را شکست داد و در دیدار دوم سرخنکلاته ۶۴ - ۳۲ برابر خراسان رضوی به پیروزی برسد.

در سومین مسابقه امروز تیم ساری ۶۲ بر ۲۹ تیم کبدی کاران کرمانشاه را شکست داد و در آخرین دیدار این هفته رعد پدافند قم با نتیجه ۴۲ به ۳۵ در برابر عقاب تالش پیروز شد.

در پایان رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور، تیم‌های پایا آذربایجان غربی، رعد پدافند قم و سرخنکلاته با ۱۸، ۱۷ و ۱۵ امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار