کد خبر: 987665
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵
مطرب معروف که متهم است با دستبرد به خانه‌های شهروندان پول میلیاردی به جیب زده بار دیگر بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، تحقیقات برای بازداشت متهم که به «جمال مطرب» معروف است از ۱۵‌مردادماه امسال به جریان افتاد. آن روز مردی به مأموران کلانتری ۱۱۱ هفت‌چنار خبر داد که دزد به خانه‌اش زده و مقدار زیادی پول و طلا به ارزش ۵۰‌میلیون تومان سرقت کرده است. وقتی پرونده برای بررسی بیشتر به پایگاه‌هشتم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده شد شکایت‌های مشابهی به کلانتری‌های محل گزارش شد. تحقیقات کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته سبب شد تا چهره متهم شناسایی شود. خیلی زود مشخص شد که متهم که به جمال مطرب معروف است و از سارقان سابقه‌دار است که سال گذشته به اتهام سرقت منزل بازداشت شده و به زندان افتاده بود و خردادماه پس از تحمل دوران محکومیتش از زندان آزاد شده و سریال سرقت‌هایش را از سر گرفته بود. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که تلاش برای بازداشت جمال مطرب به جریان افتاد تا اینکه آخرین مخفیگاه وی در خیابان سی‌متری‌جی شناسایی و متهم ۲۰ دی‌ماه بازداشت شد. جمال مطرب در اولین بازجویی‌ها به سرقت از خانه شاکی و ۱۶ سرقت مشابه اعتراف کرد و گفت از این راه ۲ میلیارد تومان به جیب زده است. او گفت: بعد از شناسایی خانه‌هایی که کسی داخل آن نبود از راه دیوار وارد خانه می‌شدم و با سرقت پول و طلا فرار می‌کردم. اشیای سرقتی را هم به دو نفر از دوستان مالخرم که محمود ۵۶ ساله و ابوالفضل ۴۸‌ساله نام داشتند، می‌فروختم. با اطلاعاتی که جمال در اختیار پلیس گذاشت دو مالخر پرونده هم ۲۵ دی‌ماه بازداشت شدند و به جرائم خود اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: با اعتراف صریح متهمان و شناسایی مال باختگان هر سه متهم با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۱۰ تهران روانه زندان شدند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
0
0
قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پنجره ها و بالکن نصب کنند که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن نتونن وارد بشن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار