کد خبر: 987537
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج آغاز شد.

اسدالله محمدزاده دبیر اجرایی نخستین دوره رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج کردستان در حاشیه آغاز این رویداد که به مدت دو روز در مرکز علمی کاربردی امام حسین(ع) سنندج برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رویداد در سه محور پویانمایی (انیمیشن کوتاه، موشن‌گرافیک، انیمیشن کات‌اوت، کمیک موشن و استاپ موشن)، بازی و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه (بازی و اپلیکیشن موبایل) برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: ۱۱ تیم برای این رویداد تخصصی شرکت کرده‌اند که در مدت دو روز به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: بر اساس قوانین اعم از تخصصی یا عمومی برگزیدگان مسابقات اعلام می‌شوند و این برگزیدگان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در تهران برگزار می‌شود را دریافت می‌کنند.

محمدزاده عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در مدت زمان ۴۸ ساعت در زمینه تولید محصولات مذکور به رقابت می‌پردازند تا هر یک بهترین محصولات را از نقطه نظر فنی و محتوایی تولید کنند.

وی با عنوان اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در هر رشته حداکثر پنج و حداقل سه نفر هستند، تصریح کرد: از آنجا که شرکت‌کنندگان باید به‌صورت تیمی معرفی شوند از حضور انفرادی اشخاص جلوگیری می‌شود.

محمدزاده اظهار داشت: شرکت‌کنندگان این رویداد تجهیزات الکترونیک (لپ‌تاپ، تلفن همراه «به عنوان مودم»، هارد اکسترنال و فلش) و غیرالکترونیک از جمله کاغذ و مداد‌های طراحی، تخته‌شاسی و ... را با خود به همراه دارند.

دبیر اجرایی این رویداد خاطرنشان کرد: در پایان نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور مسئولان سازمان بسیج مستضعفین و سازمان فضای مجازی بسیج از برگزیدگان تقدیر به‌عمل می‌آید و منتخبان راهی مرحله کشوری می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر