کد خبر: 987394
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار دور دوم مرحله مقدمانی رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان دیشب در یک بازی هیجانی و زیبا موفق شد تیم میزبان کویت را با حساب ۲۸ بر ۲۴ شکست دهد تا امیدوار به درخشش در دو بازی آینده باشد.
سیدرضا فیض آبادی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: شب گذشته در حالی ما توانستیم کویت میزبان را شکست دهیم که کویتی‌ها روی این بازی و امتیازات آن حساب باز کرده بودند و دو تیم تا دقایق پایانی پابه پای هم می‌رفتند، ولی آنکه در نهایت از موقعیت هنای خوب بهره گرفت و خودش را جدا کرد این تیم ایران بود که در زمان‌های حساس پایانی سوار بر بازی شد و فاصله امتیازاتش را زیاد کرد تا در نهایست پیروزی ارزشمند و امیدوار کننده ایی را بدست آورد.
خب، ما بازی اول این مرحله را بردیم و باید آن پیروزی را فرامش کنیم و فکر کنیم دو فینال دیگر پیش رو داریم.
اولین فینال امروزاست که با تیم چند ملیتی قطر باید بازی کنیم. پیروزی بر قطر اابته خیلی دشوار است، اما غیر ممکن نیست.
باید بازیکنان ما برای دو فینال حساس و مهم و سرنوشت ساز آماده باشند. همه اتفاقات شکست مقابل بحرین و پیروزی بر کویت را فعلا فراموش کنند.
بازیکنان تیم ملی امروز حتی به بازی با کره جنوبی هم نباید فکر کنند. امروز فقط به بازی با قطر فکر و تمرکز کنیم.
کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال همیشه بعد از هر بازی یک جمله زیبا می‌گفت. این بازی تمام شد. ما باید به بازی آینده فکر کنیم. برای ما هر بازی یک فینال است.
با تکیه براین استراتژی بود که بار روانی را از روی دوش بازیکنان بر می‌داشت.
او بازیکنان را عادت داده بود که نه به گذشته فکر کنند و نه به آینده. فقط به حال فکر کنند. تیم ملی هندبال هم باید امروز به بازی با قطر فکر کند و تمام تمرکزش روی بازی امروز باشد.
بعد از این بازی یک روز استراحت داریم و با توجه به اینکه رقیب ما در این مرحله برای صعود، کره جنوبی است فینال سوم ما روز ۵ شنبه خواهد بود مقابل کره.
یکی از این دو فینال را ببریم رفتیم به ۴ تیم و قهرمانی جهان. هندبال ایران بعد از مدت‌ها به یک اتحاد و یکدلی بین همه مسئولین و کارشناسان رسیده و باید از این فضای خوبی که بوجود آمده بهترین استفاده را ببریم.
دیروز هم گفتیم که هندبال مثل هر رشته گروهی دیگر نیاز به یکدلی و اتحاد بین همه اعضا اعم از بازیکن و مربی و فدراسیون و کارشناس و رسانه‌ها دارد و خوشبختانه الان این فضا بوجود آمده است. امید آنکه نتیجه بازی امروز هیچ تاثیری در هدف نهایی تیم ملی که صعود به قهرمانی جهان است نداشته باشد و کمک کنیم تا این اتفاق مهم رخ بدهد و مبدا حرکت رو به جلو تیم ملی هندبال همین مسابقات باشد و بعد هم برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و حضور و رفتن روی سکوی آن بازی‌ها آماده باشیم چرا که موفقیت در بازی‌های آسیایی به توسعه و رشد همه جانبه هندبال کمک فراوانی خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار