کد خبر: 987001
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۹ انجمن تخصصی در راستای برگزاری جشنواره امام (ره) در این استان فعال شده‌ تا این رویداد مهم هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۹ انجمن تخصصی در راستای برگزاری جشنواره امام (ره) در این استان فعال شده‌ تا این رویداد مهم هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در شانزدهمین نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی افزود: این جشنواره‌ها در موضوعاتی شامل هنرهای تجسمی، طراحی، نقاشی، عکاسی، کاریکاتور، پوستر، نقاشی خط و اینفوگرافی فعالیت خود را در استان آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره هم‌زمان با ایام الله دهه فجر آغاز شده و امید استآثاری فاخر و در شأن حضرت امام(ره) تولید شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امام شناسی و آشنایی نسل جوان انقلاب با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی جشنواره حضرت امام(ره) است.

سردار کریمی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه از جمله راهکارهای آشنایی جوانان با آرمان امام راحل(ره) است.

وی برگزاری تئاترهای خیابانی را از جمله برنامه‌های گام نخست کنگره نقش امام خمینی(ره )و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برای آشنایی مردم با ارزش‌های انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: می‌توان از این ظرفیت برای امام شناسی در سطح جامعه بهره‌گیری کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد:تشکیل تیم‌های اندیشه ورز از جمله ضرورت‌های تولید محتوا و سوژه‌یابی بوده که این امر نقش مهمی در برگزاری هرچه موثرتر این جشنواره دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار