کد خبر: 986977
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
هفته دوم ششمین دوره مسابقات بزرگ فوتسال جام سفیر دیروز با انجام ۸ بازی برگزار شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ششمین دوره مسابقات با حضور مدیران و پیشکسوتان فوتبال و اعضای کمیته برگزاری مسابقات درسالن کشتیرانی برگزار شد.
این مسابقات که در ۴ گروه پنج تیمی قرعه کشی شده درهفته دوم این رقابت‌ها و در نخستین مسابقه بانک دی توانست با ۳ گل از سد بیمارستان لاله بگذرد. در مسابقه، تیم فناپ زیر ساخت ۴ بر صفر برابر تیم لیون کامپیوتر مغلوب شد. اما در سومین بازی که بسیار پر گل بود بانک سامان با ۸ گل تیم پرداخت الکترونیک پاسارگاد را در هم کوبید.
در چهارمین بازی از هفته دوم جام سفیر، تیم پیشکسوتان بانک تجارت در حالی برابر مبین وان کیش قرار گرفت که در یک بازی پر افت و خیز ۲ بر ۴ مغلوب شد. در دیگر بازی دیروز نظام صنفی یارانه‌ای با تیم بانک سینا به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.
 
پرونده هفته دوم ششمین دوره مسابقات جام سفیر بسته شد
در شمشین مسابقه جام سفیر دو تیم تیم پیشکسوتان انفورماتیک و بانک ملت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت تیم پیشکسوتان انفورماتیک توانست ۳ بر یک بانک ملت را شکست دهد. در دیگر بازی تیم بانک آینده هم با ۴ گل توانست تیم بانک مرکزی را شکست دهد .

در آخرین بازی از هفته دوم از ششمین دوره جام سفیر، بانک رفاه کارگران و زیبا موج نوین به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم بانک رفاه بود که در یک بازی زیبا و البته نزدیک توانست ۳ بر ۲ پیروز شود تا پرونده هفته دوم ششمسن دوره جام سفیر بسته شود.
 
پرونده هفته دوم ششمین دوره مسابقات جام سفیر بسته شد
 
این مسابقات طبق برنامه ریزی صورت گرفته از مورخ ۲۰ دی ماه در سالن کشتیرانی آغاز شده و ۲ اسفند ماه مسابقات رده و بندی و فینال مسابقات برگزار می‌گردد.
 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار