کد خبر: 986957
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

مسافرت یکی از عادتهای بسیار خوب ما ایرانیان است. این عادت خوب با یه برنامه ریزی جذاب کامل میشه. امروز میخواهیم برای شما سه برنامه حرفه ای مسافرت رو معرفی کنیم؛ تور چابهار، تور مشهد از تهران و تور کیش از تهران از کیش که بدون شک هر یک از آن ها می توانند یکی از بهترین سفرهای داخلی جذاب به شمار آیند. با ما همراه باشید.

تور چابهار مختص سفر برو های خانوادگی

چابهار شهری واقع در استان سیستان و بلوچستان می باشد که به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران که در نزدیکی سواحل دریای مکران و اقیانوس هند قرار گرفته، شناخته می شود.

سه برنامه حرفه ای و خانوادگی سفر داخلی از تهران

این بندر آزاد که در تور چابهار از آن دیدن میکنید در کنار موقعیت بازرگانی که داشته از جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری نیز برخوردار می باشد که باعث شده همه ساله گردشگران زیادی به قصد دیدن این جاذبه ها راهی این بندر زیبا گردند. این شهر بندری که تقریبا در تمامی فصول سال دارای هوایی بهاری بوده و از زمستان و پاییز در آن خبری نیست به چابهار یا همان چهاربهار معروف می باشد.

 تور چابهار شما را به دیدار از اسکله های ماهیگیری متعددی میبرد که از بین آن ها می توان به زیباترین آن ها که همان اسکله های سه اسکله تپس، رمین و بریس می باشند اشاره نمود.

بدون شک انتخاب تور چابهار از آن انتخاب های ماندگار خواهد بود که تا سال ها نیز خاطره خوش آن در ذهن هر گردشگری ثبت خواهد شد. یکی از زیباترین بخش های این سفر تجربه آرامش بی نظیر حاکم بر ساحل این بندرگاه در زمان غروب آفتاب خواهد بود.

 از دیگر جاذبه های گردشگری این بندر آزاد می توان مسجد جامع تیس، قلعه تیس، قلعه پیروز گت، مسجد جامع دزک و... را نام برد. علاوه بر آن عمده ترین خوراکی های این شهر از آن جایی که در کنار دریا بوده و از نخلستان هایی زیادی برخوردار می باشد خوراک دریایی و خرما است.

 

تور مشهد از تهران سفر حرفه ای خانوادگی دوم

تهران به عنوان پایتخت ایران بیشترین جمعیت کشور را در برگرفته و به طبع امکاناتی که در این کلان شهر مشاهده شده را در کمتر شهری از کشور می توان مشاهده نمود. لذا حتی اگر ساکن شهرهای اطراف تهران نیز هستید می توانید با مراجعه به تهران از تورهای فوق العاده ای که در این شهر گذاشته خواهد شد بهره برده و از آن جا به همراه تور به شهرهای مختلف کشور سفر کنید.

یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی را می توان، تور مشهد از تهران دانست که هر ساله تقریبا 30 میلیون نفر مشتاق استفاده از این تور خواهند بود.

سه برنامه حرفه ای و خانوادگی سفر داخلی از تهران

 تور مشهد از تهران نیز سالانه مورد استقبال بسیاری از سوی تهرانی ها و ساکنین شهرهای اطراف تهران قرار خواهد گرفت.

به طور میانگین مسافت بین تهران تا مشهد، به صورت زمینی و با خودروی شخصی و بدون در نظر گیری توقف های انجام شده چیزی حدود 9 ساعت می باشد. برای مسافرت از تهران به مشهد با قطار تقریبا 10 تا 12 ساعت زمان نیاز خواهد بود و فاصله این دو شهر به صورت هوایی تنها یک ساعت و نیم می باشد.

 بدون شک حال و هوای مشهد سوا از دیگر شهرهای ایران می باشد، این شهر آرامگاه امام هشتم شیعیان حضرت رضا (ع) را در آغوش کشیده و آرامشی که این شهر داشته از جنس دیگری است. همین آرامش حاکم بر این شهر هر ساله افراد بسیاری را با عقاید مختلف راهی این شهر می کند.

 تور مشهد از تهران بر خلاف تورهای دیگر محدود به برخی از فصول سال نشده و به طور دائم پابرجا می باشد و تقریبا هر فردی با توجه به مشغله کاری و مشکلات اقتصادی که داشته دست کم سالی یک بار را به این شهر مقدس سفر خواهد نمود.

البته این شهر زیارتی از مناطق گردشگری بسیاری نیز برخوردار می باشد و این موضوع سبب شده که سفر به این شهر علاوه بر جنبه زیارتی، سیاحتی نیز به شمار آید.  

از جاذبه های گردشگری شهر مشهد می توان به مجموعه های آبی سرزمین موج های خروشان، شاندیز، طرقبه، زشک، روستای پلکانی کنگ، عنبران، دهبار، داروغه وخانه ملک، موزه فرش، موزه بزرگ خراسان، مسجد گوهرشاد و... اشاره نمود.

این شهر توریستی همچنین از رستوران ها و کافه های بسیار گوناگون و دیدنی برخوردار می باشد که ارائه دهنده منوها و خدمات متفاوتی به مسافران می باشند. از بین مهم ترین رستوران ها و کافه های این شهر می توان رستوران سدروس با چند شعبه، رستوران رضایی، رستوران ایتالیایی لیون و نیز کافه رترو، کافه کوک، کافه سیلوانا و... را نام برد.

تور کیش از تهران سفر حرفه‌ای خانوادگی سوم

یکی دیگر از پر توریست‌ترین تور‌های داخلی تور کیش از تهران می‌باشد. فاصله هوایی تهران از کیش ۱۰۴۳ کیلومتر می‌باشد و تقریبا کمتر از دو ساعت برای طی کردن مسافت تهران تا کیش به صورت هوایی زمان لازم است.
 
سه برنامه حرفه ای و خانوادگی سفر داخلی از تهران

مطمئنا تور کیش از تهران یکی از زیباترین نقاط توریستی کشور را به شما هدیه میدهد؛ این سفر از بهترین برنامه‌های حرف‌های و خانوادگی به شمار خواهد آمد و در هر تعطیلاتی مملو از مسافران بسیاری شده که علاقمند به دیدن جاذبه‌های دیدنی این جزیره زیبا می‌باشند.

 تعداد گردشگران بازدیدکننده از این جزیره تقریبا هر ساله به یک میلیون رسیده که از این بین ۱۵۰ هزار نفر ازاین افراد، توریست‌های خارجی و ایرانی‌های مقیم خارج از کشور می‌باشند. کیش جزیره‌ای واقع در جنوب شهر بندرعباس و به عنوان قلب خلیج فارس شناخته می‌شود. این جزیره دارای مسافت بالغ بر ۹۰ کیلومتر مربع می‌باشد و جمعیت آن به ۲۰٬۶۶۷ نفر می‌رسد. آب و هوای جزیره کیش گرم و مرطوب بوده و از این رو توصیه ما به شما این است که برای سفر به این جزیره زیبا روز‌های خنک‌تر سال را انتخاب نمایید.

برخی از بهترین نقاط دیدنی و جاذبه‌های گردشگری جزیره رویایی کیش
کشتی یونانی
پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان
شهر زیر زمینی کاریز
اسکله تفریحی کیش
خانه مردم شناسی بومیان کیش
بوستان آهوان
ساحل مرجانی
جزیره هندورابی
تور سافاری کیش
تفریحات دریایی جزیره کیش

غواصی
اسکی روی آب
شاتل و بنانا
جت اسکی
پاراسل
پلاژ و کلوب بانوان
پارک آبی اوشن
بدون شک جزیره کیش را می‌توان یکی از زیباترین نقاط گردشگری ایرانی و حتی در کل دنیا دانست که سفر به  آن خالی از لطف نخواهد بود.

برنامه ریزی سفر از تهران

خوب تا اینجا سه سفر حرفه ای و خانوادگی را معرفی کردیم تا ضمن آشنایی با آنها بتوانید تصمیم نهایی را برای مسافرت بگیرید. فقط میماند انتخاب یک آژانس مسافرتی حرفه ای و مطمئن در زمینه اجرای تور. بعد از تحقیقات کاملی که انجام دادیم متوجه شدیم که برای تور چابهار آژانس فارا گشت https://faragasht.com/ بهترین گزینه است تور کیش از تهران را با سابقه طولانی اجرا میکند و در کنار همه آنها تور مشهد از تهران های متفاوتی را برای مسافران برنامه ریزی کرده است.برای اطلاع از قیمت برنامه های متفاوت و حرفه ای آنها  برای کلیه تورهای  داخلی توصیه می کنیم سری به سایت فاراگشت بزنید و مسافرتی به یادماندنی را رزرو کنید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
به به آفرین به جوان آنلاین بابت این مطلب زیبا. واقعا به حق گفتید که سه سفر خانوادگی می تونه چابهار، کیش و مشهد باشه چون هر کدوم حال و هوای خاص خود رو دارند و بسیار شهرهای امنی برای مسافرت.
فقط سختی اش این جاست که آدم دوست داره به هر سه شهر سفر کنه ولی نیاز به زمان زیادی داره.
برای همین باید مجدد مقاله را بخوانم و یکی از آن ها را برای مسافرت اول انتخاب کنم.
احمد ساجدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
بسیار مقاله خوب و جامعی بود. شهرهای اسم برده شده هر کدام یه دنیا حرف برای گفتن دارند.
این روزها سفر بسیار ارزان شده و می شود تور مسافرتی خوبی را انتخاب کرد.
شهرهای جنوبی مثل کیش و چابهار در این فصل دمای خیلی خوبی دارند و مشهد هم که همیشه لذت زیارت رو همراه کرده برای مسافران.
با تشکر از مقاله خوبی که ارائه دادید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار