کد خبر: 986921
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: با عنایت بر اینکه پیمانکار روسازی راه‌آهن میانه-اردبیل انتخاب شده است عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهارداشت: تامین اعتبارات پروژه بزرگ راه آهن اردبیل در سفر ریاست جمهوری در اولویت قرار داشت که از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل حدود 700 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تامین شده است.

وی با بیان اینکه پرو‌ژه‌ راه آهن اردبیل تا پایان سال 99 به پایان می‌رسد افزود: با توجه به تعهدی که به مردم استان اردبیل داده‌ایم در صدد هستیم تا پرو‌ژه‌ راه آهن اردبیل تا پایان سال 99 به پایان برسانیم که البته وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر ریاست جمهوری زمان تکمیل این پروژه را پایان دولت دوازدهم اعلام کرد.

بهنامجو از آغاز عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل در دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: با عنایت بر اینکه پیمانکار روسازی راه‌آهن میانه-اردبیل انتخاب شده است عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: مطالعه فاز اول پروژه راه‌آهن اردبیل در مسیر پارس‌آباد توسط قرارگاه خاتم انجام شده است و مطالعه فاز دوم این پروژه نیز در مسیر اردبیل به کارخانه سیمان و در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای 141 کیلومتر جاده چهار خطه در استان اردبیل تامین اعتبار شد اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل در مورد جاده‌های سطح استان نیز نهضت عظیمی رخ داده است به‌طوری که حدود 50 کیلومتر جاده دو خطه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و  اجرای 141 کیلومتر جاده چهار خطه در استان اردبیل تامین اعتبار شد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر