کد خبر: 986917
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
وزیر ورزش و جوانان هنوز هم مشغول رایزنی در مجلس برای بقای وزارتش در ساختمان سئول می‌باشد و انگار این صندلی وزارت برایش مهمتر از هر اتفاقی دیگر است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - یادداشت - وحید صابری : در حالیکه عربستان در گیر جنگ با یمن است و همچنین درگیر اعتراضات داخلی و او بیشترین نقش را در تنش آفرینی‌های منطقه دارد کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران را از میزبانی لیگ قهرمانان آسیا محروم کرده است!
اکنون چه باید کرد؟
آقای وزیر ورزش بفرمایید. این هم از نتایج سحر است... باش تا صبح دولتت بدمد.

بعد از مماشات و پنهان کاری‌ها در پیوستن ورزشکاران مطرح ایرانی به کشور‌های دیگر و مهاجرت آن‌ها، نشنیدن اعتراض ورزشکاران ملی پوش که چند نمونه از آن‌ها در کردستان مشغول کولبری هستند و هزاران چیز دیگر ... همه حکایت از اندر احوالات وزارت ورزش دارد.

آقای وزیر ورزش؛ اگر قرار است یک هفته هم بنمانید سعی کنید برای منافع ورزش مقابل زیاده خواهی‌ها و زورگویی‌ها بایستید و نترسید که اگر فلان فدراسیون و رییس صندوق قهرمانان را تغییر دهید مجلسی‌ها چوب استیضاح را بلند می‌کنند!

چرا فریاد قهرمان بوکس ایران که برای مخارج زندگی خانواده اش کولبری می‌کند و ده‌ها نمونه دیگر را نشنیدید ؟مگر صندوق قهرمانان برای همین روز‌ها و همین قهرمانان تکشیل نشده است؟ چرا این صندوق تبدیل شده به حیات خلوتی برای دوستان  تا به همدیگر نان قرض بدهند؟
 
فدراسیون فوتبال بعد از جام ملت‌های آسیا که به حذف آنچنانی تیم ملی انجامید درگیر حوادثی است که هر کدام می‌توانست یک بحران برای فوتبال ما باشد، اما شما چرا هیچ واکنشی نشان ندادید.

وقتی رییس کمیته استیناف آقای تورک حکم به محرومیت مادالعمر تعدادی از متخلفان در فدراسیون فوتبال میدهد و خود آقای تورک را برکنار می‌کنند تا این متخلفان همچنان بمانند کار همین می‌شود که در فدراسیون فوتبال شاهدیم و بازهم شما بیکار نشسته اید.

تیم ملی از جام ملت‌ها به آن فضاحت حذف شد، استقلال و پرسپولیس دوباره چنان ناشیانه با مربیان خارجی قرارداد بستند که هردو مربی خارجی چند برابر قیمت خود پول گرفتند یا می‌گیرند و رفتند دنبال کار خود، سرمربی تیم ملی بخاطر ۶ ماه قرار داد و یکماه حضور مفید در ایران میلیارد‌ها پول گرفته است و تیم ملی را هم در آستانه حذف از دور اول جام جهانی قرار داده است ...

آقای تاج به یکباره استعفا می‌دهد و با ۴۸ میلیارد بدهی که برجای گذاشته می‌رود و شما بازهم منفعلانه عمل کردید و هیچ اقدامی صورت ندادید.

الان هم کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران را از میزبانی لیگ قهرمانان آسیا محروم کرده و واکنشی ندیده ایم از شما و احتمال زیاد دامنه این محرومیت به تیم ملی هم می‌کشد که اگر چنین شود فاجعه است و همین یک ذره امید به صعودی که داریم از بین می‌رود هرچند تیم ملی الان بی صاحب است و مربی ندارد و بازهم شما سکوت کرده اید..

آیا این همه اتفاق که از سر بی تدبیری و نداشتن دیپلماسی ورزشی بر سر فوتبال آمده کافی نیست که شما هم کمی به جنب و جوش در آیید.
آقای سلطانی فر زیر بار جوسازی AFC علیه امنیت ایران نروید.
 
یقینا اگر زودتر از قدرت و نفوذ بزرگان فوتبالی کشور ... استفاده می کردیم الان به چه کنم چه کنم نمی‌افتادیم.
الان هم کمی از اسب غرور اگر فرود آیید و یکی از بزرگان فوتبالی را مامور مذاکره با فیفا کنید جلو اتفاقات ناگوار را می‌توانیم اینجا بگیریم، ولی اگر بخواهیم احساسی تصمیم بگیریم و مسابقات لیگ قهرمانان را تحریم کنیم و کنار بکشیم دقیقا در مسیر اهداف عرب‌ها و کنفدراسیون آسیا حرکت کرده ایم وبهانه خوبی برای محکم کاری به آن‌ها داده ایم.
تا دیر نشده لطفا کاری بکنید آقای سلطانی فر.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار