کد خبر: 986888
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
امام جمعه موقت بناب:
امام جمعه موقت بناب با بیان اینکه باسیلی که توسط سپاه پاسداران زده شد، ابهت پوشالی آمریکا برای اولین بار شکست؛ گفت: با همه ابهت نظامی که آمریکا دارد، در اوج تحریم این ملت موشک‌های ساخت داخل با حدود 700 کیلومتر برد پایگاه نظامی آمریکا را درهم کوبید.

 حجت الاسلام ناصر اصغری در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب اظهار داشت: آمریکا فکر می‌کرد با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برای جمهوری اسلامی مشکل بوجود می‌آورد ولی غافل از اینکه خطر پیکر شهید سلیمانی و شهادت این سردار بیشتر از سلیمانی زنده خواهد بود.

وی با بیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی منطقه را تکان داد و ملت‌های انقلابی در کشورهای مختلف به صحنه آمدند و در فاصله کوتاهی ملت‌های مسلمان اعتقادات خود را نسبت به جبهه مقاومت نشان دادند؛ افزود: سیلی محکمی که در حین تشییع و تدفین شهید سلیمانی آمریکایی‌ها از سپاه پاسداران خوردند، در هفتاد سال بعد از جنگ جهانی دوم از هیچ کسی این سیلی را نخورده بودند و سابقه نداشت.

وی با بیان اینکه باسیلی که توسط سپاه پاسداران زده شد، ابهت پوشالی آمریکا برای اولین بار شکست؛ اذعان کرد: با همه ابهت نظامی که آمریکا دارد، در اوج تحریم این ملت موشک های ساخت داخل با حدود 700 کیلومتر برد پایگاه نظامی آمریکا را درهم کوبید.

خطیب جمعه موقت شهرستان بناب تصریح کرد: کشورهای منطقه همچنین متوجه شدند که آمریکا یک ببر کاغذی بیش نیست و متوجه شدند که روی انبار باروت و مین نشسته اند و اتکا به آمریکا بیهوده است.

وی سپس با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار شهدایی که در اثر این سانحه به شهادت رسیدند؛ اذعان کرد: متأسفانه بحث سقوط هواپیمای اوکراینی قلب‌ها را جریحه‌دار کرد و به دست دشمن سوژه داد و دشمنان خارجی و منافقین داخلی نیز سعی کردند با بزرگ نمایی این اتفاق اقدام بزرگ سپاه به فراموشی سپرده شود ولی به نظر می‌رسد هنوز ابعاد مختلفی در سقوط این هواپیما وجود دارد از این رو ضمن همدردی با خانواده‌های که عزیزان خود را در این سانحه از دست دادند، آفرین می‌گوییم به خانواده‌های آنها که با دادن پیام اعلام کردند که فرزندان ما فدای نظام و رهبری و با این اقدام خود ابزار سوءاستفاده را از دشمنان نظام گرفتند.

این مدرس اخلاق و حوزه علمیه تصریح کرد: این اتفاق دست‌های منافقین را در کشور رو کرد و تعدادی از هنرمندان وابسته به آنها که همیشه بر روی زخم می‌نشینند، با تعطیلی برخی کارها دشمن را همراهی کردند.

اصغری در ادامه خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت ایام فاطمیه به فاجعه سیل در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: هزاران و ده‌ها هزار نفر از مردم این استان در سیل گرفتارند که امیدواریم مردم و مسئولان با کمک های خود به یاری هموطنان سیل زده در این استان بشتابند.

بر اساس این گزارش، همزمان با مردم سراسر کشور قشرهای مختلف مردم بناب بصورت پرشور در راهپیمایی دفاع از آرمان های انقلاب، ولایت فقیه، شهدا و تکریم جان باختگان سانحه پرواز هواپیمایی اوکراین شرکت کردند.

مردم ولایت مدار شهرستان بناب با دادن شعارهای«مرگ بر آمریکا، مرک بر اسرائیل، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد» ضمن اعلام حمایت از اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اظهار همدردی با بازماندگان سانحه هواپیمای اوکراینی، حضور غیرقانونی سفیر انگلیس در یک تجمع غیرقانونی را محکوم کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر