کد خبر: 986686
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
همرزم شهید سلیمانی:
همرزم شهید سلیمانی گفت: در طول این چهل سال به هیچ عنوان لباس سپاه از تن این سردار شهید بیرون نیامد چون به آن افتخار می‌کرد و مخلصانه تا پایان هم با این لباس جنگید.

سردار غلامرضا کرمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در سینما بهمن سنندج برگزار شد اظهار داشت: سردار سلیمانی دو ویژگی ذاتی شجاعت و مردمی بودن را به دلیل عشایرزاده بودن داشت.

وی افزود: هیچ وقت و در هیچ حالتی از سردار شهید سلیمانی ترس ندیدم.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: در طول این چهل سال به هیچ عنوان لباس سپاه از تن این سردار شهید بیرون نیامد چون به آن افتخار می‌کرد و مخلصانه تا پایان هم با این لباس جنگید.

وی افزود: با توجه به توانایی‌هایی که حاج قاسم داشت با تزریق روحیه جهادی توانست لشکر ثارالله را به یکی از قوی‌ترین لشکر‌های کشور تبدیل کند.

کرمی اظهار کرد: با وجود و شجاعت شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه هفتاد امنیت کاملا در جنوب شرق کشور برقرار شد.

وی ادامه داد: یکی از کارهای سردار سلیمانی در دوران فرماندهی‌اش تبدیل سنگ‌های فلسطینی‌ها به موشک بود.

سردار کرمی تصریح کرد: حاج قاسم هیچ فرقی بین شیعه و سنی قائل نبود و همه را با یک چشم می‌دید.

وی افزود: سردار سلیمانی یک اعتقاد و عشق خاصی نسبت به اهل بیت و لایت فقیه داشت و جزو معدود کسانی بود که در دیدار با رهبر معظم انقلاب، لبخند روی لبان رهبری دیده می‌شد.

وی ادامه داد: خون پاک این سردار اسلام باعث شد که امریکایی‌ها از منطقه خارج شوند و نمونه بارز آن جریان پایگاه آمریکایی‌ها بود که توسط سربازان شهید سلیمانی مورد اصابت قرار گرفت.

سردار کرمی در پایان سخنان خود بیان داشت: باعث خوشحالی است که موکب‌های این استان به خوبی شکل گرفته و به زائران امام حسین خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر