کد خبر: 986443
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
استاندار تهران:
استاندار تهران گفت: متأسفانه شهرداری پس از ۴۰‌روز هنوز به یکی از مصوبات ستاد مبارزه با موادمخدر استان تهران عمل نکرده‌است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: انوشیروان محسنی‌بندپی در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر استان تهران اظهار داشت: متأسفانه شهرداری تهران با توجه به مهلت مقرر شده نسبت به اجرای مصوبات این شورا اقدام نکرده و حدود ۴۰‌روز نیز از اجرای این مصوبات تأخیر داشته است.

وی بیان داشت: مقرر شد در این جلسه بررسی‌های لازم صورت بگیرد و تعهد شهرداری تهران مبنی بر ساماندهی ۶‌هزار معتاد و واگذاری مراکز بهاران مورد بررسی و حصول نتیجه قرار بگیرد.

محسنی بندپی گفت: ۳۳‌میلیارد‌تومان سازمان بهزیستی طلبکار است که قرار شده ۱۷‌میلیارد تومان آن را ستاد مبارزه با موادمخدر و ۲۰‌میلیارد تومان دیگر را شورای اجتماعی وزارت کشور پرداخت کند.

استاندار تهران بیان داشت: تعدادی از مراکز نگهداری معتادین متجاهر نیز به زودی افتتاح می‌شود که یکی از آن‌ها در شهریار است. وی خاطرنشان کرد: مرکز اخوان با توجه به تعهدات انجام داده شده باید نسبت به تأمین آب آن در کوتاه‌ترین مدت اقدامات لازم صورت بگیرد. محسنی‌بندپی درباره اجرای طرح یاریگران زندگی نیز گفت: جلسات متعددی در این خصوص انجام شده‌است و ما باید بیشتر هزینه‌ها را در حوزه پیشگیری اختصاص بدهیم و قطعاً پیشگیری مقرون به صرفه‌تر است. استاندار تهران خاطرنشان کرد: در جمع‌آوری معتادین متجاهر و ساماندهی آن‌ها اقدامات پلیس، سپاه و دستگاه قضایی فوق‌العاده بوده‌است. محسنی‌بندپی خاطرنشان کرد: از اقدامات صورت گرفته در دره فرحزاد که توسط نیروی انتظامی، شهرداری و دادستانی صورت گرفته‌است تقدیر می‌کنیم و این تخریب پاتوق‌ها قطعاً می‌تواند یک فضای مناسبی را در اختیار شهروندان قرار دهد. استاندار تهران گفت: شهرداری‌های مناطق‌۲ و ۵ باید به تعهدات خود در دره فرحزاد جامه عمل بپوشانند تا مردم بتوانند از این فضا به درستی استفاده کنند. وی گفت: ما از عوامل شهرداری رضایت‌مندی کامل داریم، ولی یکی از کمیته‌ها در شورای شهر تهران موانعی ایجاد می‌کند که باید رفع شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار