کد خبر: 986416
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
بانک مرکزی:
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: متوسط نرخ دلار در آبان ماه ۹۸ در بازار آزاد شهر تهران ۱۱ هزار و ۵۱۳ تومان بود که نسبت به ماه مشابه سال قبل ۵/ ۱۶ درصد کاهش داشته است.
به گزارش صداو سیما، براساس آمار بانک مرکزی متوسط قیمـت فروش یک دلار امریکا در آبان ماه ۱۳۹۸ در بازار آزاد شهر تهران ۱۱ هزار و ۵۱۳ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۹ /۰ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۵ /۱۶ درصد کاهش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک دلار امریکا در ماه مذکور به ترتیب ۱۱ هزار و ۱۴۶ تومان و ۱۲ هزار و ۳۳۷ تومان بوده است.
همچنین در آبان‌ماه ۱۳۹۸ متوسط قیمت فروش یک یورو در بازار آزاد شهر تهران ۱۲ هزار و ۷۲۵ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل ۱/۱ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۸/ ۱۹ درصد کاهش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک یورو در ماه مذکور به ترتیب ۱۲ هزار و ۴۲۷ تومان و ۱۳ هزار و ۵۰۲ تومان بوده است. در هشت ماه اول سال ۹۸ متوسط قیمت فروش یک دلار امریکا و یک یورو در بازار آزاد شهر تهران به ترتیب ۱۲ هزار و ۵۳۱ تومان و ۱۴ هزار و ۱۰۲ تومان بوده است که نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۷ دلار امریکا ۸ /۲۲ درصد و یورو ۱ /۱۸ درصد افزایش یافت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار