کد خبر: 986379
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
طبق توافق صورت گرفته با اداره کل هواشناسی البرز صورت گرفت
طبق توافق صورت گرفته فی مابین معاونت هوانوردی فرودگاه بین المللی پیام و اداره کل هواشناسی استان البرز تمام سامانه ها و تجهیزات مستقر و نصب شده در فرودگاه تحویل معاونت هوانوردی فرودگاه بین المللی پیام شد.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام طی امضای صورتجلسه فی مابین اداره کل هواشناسی استان و منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با حضور مهندس فراهانی مدیرکل هوانوردی و استانداردهای فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام و منصور رحمانیان مدیر کل هواشناسی استان ، سامانه ها و تجهیزات هواشناسی مستقر در فرودگاه تحویل معاونت هوانوردی شد تا با توجه به تفاهم نامه قبلی فی مابین ، ارائه سرویس هواشناسی در فرودگاه پیام با کمک این تجهیزات مطابق با استانداردهای بین المللی ایکائو و WMO توسط اداره کل هواشناسی استان البرز صورت پذیرد.

بنا بر این گزارش امضای صورت جلسه با هدف بالا بردن ضریب امنیت پروازها، سرعت بررسی داده های هواشناسی  و همچنین بالا بردن ضریب اطمینان داده های هواشناسی فرودگاه بین المللی پیام می باشد.

این گزارش می افزاید، اولین  سامانه هواشناسی آنلاین هوانوردی در کشور  در سال ۱۳۷۲ در فرودگاه پیام نصب شده است و هدف از ارتقاء این سامانه در سال جاری بالا بردن استانداردهای  جهانی فرودگاه بین المللی پیام می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار