کد خبر: 986355
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
هافبک تیم ملی فوتبال امید در آستانه دیدار با چین در آخرین بازی مرحله گروهی گفت: بدون شک با تمام وجود در بازی آخر می‌جنگیم تا ثابت کنیم شایسته شکست در بازی قبلی نبودیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: جعفر سلمانی با بیان این موضوع اظهارکرد: دو بازی اول برای ما بسیار سخت بود و فکر می‌کنم با بدترین قرعه ممکن مواجه شدیم. برابر ازبکستان بازی کردیم که قهرمان دوره قبل است با این وجود حریف تحت تاثیر بازی ما قرار داشت و دو گل مسلم را از دست دادیم. بازی دوم هم برابر کره جنوبی بود که فکر می‌کنم قهرمان این دوره باشد. با این حال شایسته شکست نبودیم و حداقل حقمان این بود که بازی مساوی شود.

سلمانی اضافه کرد: دو بازی قبل تمام شد حالا فرصت آخر باقی است برای اینکه از اعتبار و آبروی خودمان و کشورمان دفاع کنیم. مطمئن باشید در این بازی با تمام وجود می‌جنگیم تا ثابت کنیم لایق این نتایج نبودیم. باید مقابل چین پیروز شویم و به نتیجه بازی دیگر هم هیچ توجهی نداریم.

هافبک تیم امید در پایان گفت: کادر فنی و مسئولان تیم در این مدت همه امکانات لازم را برای ما فراهم کردند. انصافا هیچ کمبودی برای تیم وجود نداشت و همه چیز را فراهم کردند. حتی آشپز از ایران آوردند که غذای مناسب برای بچه‌ها تهیه شود. از نظر فنی هم برنامه‌ها و تاکتیک تیم کاملا مشخص بود. بچه‌ها هم تمام تلاش خودشان را کردند، اما شرایط حریفان ما واقعا متفاوت بود. کره‌ای‌ها تیم منسجم و هماهنگی بودند که مشخص است مدت زیادی کنار هم بودند. به هر صورت امیدوارم در بازی آخر این شرایط جبران شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار