کد خبر: 986344
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: هلال احمر استان اردبیل برای ارسال اقلام امدادی و تجهیزات نیرورسانی برای امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در آمادگی کامل به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین معبودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به رغم اینکه هیچ کمکی از ما درخواست نشده است اما هلال احمر استان اردبیل امادگی کامل برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را دارد.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر استان اردبیل همواره برای مقابله با آسیب‌های طبیعی و حوادث در آمادگی کامل به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: در حادثه سیل ابتدای سالجاری نیز نیروهای امدادی استان اردبیل با تمام توان و تجهیزات در کنار مردم آسیب‌دیده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر تنها نهادی است که 85 درصد نیروهای آن را نیروهای داوطلبانه تشکیل می‌دهند که با گذشتن از وقت و زمان خود سعی می‌کنند در این ایام بی ادعا در خدمت هوطنان باشند.

معبودی تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا بسته‌های غذایی، پک‌های بهداشتی و درمانی و تجهیزات امدادی را به این مناطق اعزام کنیم اما در حال حاضر هیچ درخواست کمکی به اردبیل ابلاغ نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر