کد خبر: 986292
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با اصلاح قیمت بنزین از ۲۴ آبان سال جاری تاکنون بیش از ۱۸ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی انجام شده است.

مقصود رضازاده، افزود: از این تعداد بازرسی ۲ هزار و ۵۶۷ مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۳۷ میلیارد ریال تشکیل و برای رسیدگی به مراجع رسیدگی کننده ارسال شد.

وی اظهار داشت: در این مدت از مجموع ۱۲۴ قلم کالای اساسی مشمول طرح نظارتی در ۹۵ قلم کالا ثبات و یا کاهش قیمت و تنها در ۲۹ قلم کالا افزایش نسبی قیمت روی داده است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: میانگین درصد تغییرات قیمتی در ۱۲۴ قلم کالا در ۹ ماه اخیر ۱۴.۶ درصد و در ۵۵ روز اخیر ۲.۲ درصد بوده است.

رضازاده، مهار تنش های قیمتی در بازار با رصد روزانه و مستمر آن و عرضه به موقع برخی اقلام حساس را از عمده دلایل کاهش شکایات وارده به سامانه ۱۲۴ از میانگین روزی ۶۸ شکایات تلفنی در هفته اول و دوم اجرای اصلاح قیمت بنزین به میانگین روزانه ۳۱ شکایت در هفته گذشته اعلام کرد.

وی گفت: سامانه تلفنی ۱۲۴، اعلام شکایات حضوری، گزارش ناظران افتخاری، سایت ir.۱۲۴ ، اپلیکیشن آپ و سامانه تلفنی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی از جمله درگاه های دریافت و رسیدگی به شکایات شهروندان در کلیه گروه های کالایی و خدماتی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر