کد خبر: 986185
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
حجت الاسلام رئیسی:
رئیس قوه قضائیه گفت: به نظر ما، چون شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم و حمایت از مظلومان و ستم دیدگان عالم بوده ترور ایشان نقض همه قوانین است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت الاسلام رئیسی در نشست مسؤولان عالی قضایی گفت: به نظر ما، چون شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم و حمایت از مظلومان و ستم دیدگان عالم بوده ترور ایشان نقض همه قوانین است.

وی افزود: نقض این قانون قابل پیگیری و پیگرد خواهد بود و درخواستی که از حقوقدانان در مورد نقض این حقوق بین المللی دارم این است که باید فریاد بزنند.

رئیس قوه قضائیه گفت: اگر آمریکا به عنوان کشوری است که مدعی قدرت بوده است، اما به صورت صریح، قوانین را نقض کرده است و دست به این جنایت هولناک زده است بنابراین اگر از او بگذریم نمی‌توان نقض‌های دیگر را دنبال کرد.

حجت الاسلام رئیسی افزود: این موضوع حتما در ستاد حقوق بشر با همکاری وزارت امور خارجه و سایر بخش‌ها دنبال می‌شود و باید گریبان رئیس‌جمهور آمریکا را به عنوان متهم ردیف اول بگیریم و تحت تعقیب باید باشد.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا چه در زمان مسئولیت و چه غیر از آن، تحت تعقیب قضایی خواهد بود و این موضوع دنبال می‌شود و رهایش نمی‌کنیم و باید در دنیا محاکمه شود.

وی افزود: این کار هم از لحاظ حقوقی نباید متوقف شود وهم اینکه ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و وزارت امور خارجه این موضوع را رها نخواهند کرد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
هیچکدام از شماها اخلاص سردار دلها را ندارید حتی شما رئیسی عزیز ....اگر اخلاص باشد معجزه میشود شک نکنید چه سرمایه عظیمی بود عزیز قلبمان حاج قاسم....افسوس ...
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
ناقضین قانون ، چه در صحنه بین المللی و چه در محدوده داخلی باید شانسائی شده و به همه ملت ها ، بخصوص ملت ایران معرفی شده و برخوردی قانونی با آنها صورت پذیرد .
قوه قضائیه جمهوری اسلامی ، باید زمینه سازی "عدالت" را در سطح جامعه ، چه کشوری و چه جهانی ایجاد نماید .
پایه و اساس حاکمیت اسلامی "عدالت" است .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار