کد خبر: 986114
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
فرنگی‌کاران مدعی کسب دوبنده تیم ملی برای حضور در رقابت‌های مهم پیش رو، بعد از حضور در جام تختی وارد اردوی آماده سازی خواهند شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی طی روز‌های سوم و چهار بهمن ماه در شیراز برگزار خواهد شد. مسابقاتی که به عنوان یکی از مراحل اصلی انتخابی تیم ملی، اهمیت فراوانی برای کادر فنی و مدعیان دارد و به نوعی عیار واقعی برخی از فرنگی‌کاران برای رسیدن به المپیک را مشخص خواهد کرد. بر این اساس محمد بنا، حسن رنگرز و حسام الدین جعفری نیز به عنوان اعضای کمیته فنی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ضمن تایید این مطلب به خبرنگار مهر، گفت: طبق برنامه کادر فنی قرار شده اردو‌های تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک بلافاصله بعد از جام تختی آغاز شود. کادر فنی سعی دارد نفرات برتر جام تختی و همچنین نفرات مدنظر خود را حداکثر از روز دهم بهمن ماه به اردو دعوت کند و استارت تمرینات را بزند.

وی در خصوص تغییر زمان رقابت‌های قهرمانی آسیا افزود: با توجه به اینکه در سال برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو هستیم، مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا چند ماه زودتر و در روز‌های ۲۹ بهمن تا ۴ اسفندماه سال جاری در شهر دهلی‌نو کشور هند برگزار خواهد شد. البته این زمانبندی با توجه به برگزاری رقابت‌های کسب سهمیه قاره‌ای برای المپیک نیز در نظر گرفته شد که ما نیز با توجه به همین موضوع، برنامه‌های خود را تدوین کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در قاره آسیا روز‌های ۸ تا ۱۰ فروردین سال آینده در چین برگزار خواهد شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار