کد خبر: 986098
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
دادستان عمومی و انقلاب مراغه به رسانه ها و مطبوعات در خصوص انتشار تبلیغات زودهنگام انتخابات مجلس هشدار داد.

نادر نجد  افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و براساس مصوبه هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی، با هرگونه تبلیغات زودهنگام رسانه ای برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: براین اساس، با هماهنگی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، تذکرات لازم به رسانه ها، سایت ها، کانال های خبری و نشریات داده شده است.

نجد اضافه کرد: رسانه ها براساس قانون از درج هرگونه تبلیغات علیه یا له نامزدهای انتخاباتی در قالب مصاحبه یا درج تصاویر آنان تا زمان آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی خودداری کنند.

وی گفت: در این راستا، دادستانی با تخلفات مطبوعات، رسانه ها و فعالان فضای مجازی در زمینه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی براساس قانون برخورد خواهد کرد.

دادستان مراغه افزود: برای این منظور و نیز نظارت بر فعالیت های رسانه ها، نظارت مستمری با همکاری دادستانی، پلیس فتا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.

نجد ادامه داد: همچنین با همکاری پلیس امنیت و اطلاعات و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه، نشست مشترک و آگاه سازی در زمینه رعایت قوانین با حضور مدیران رسانه های شهرستانی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: رصد رسانه ای و فضای مجازی شهرستان هم اکنون توسط ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و دادستانی در حال انجام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر