کد خبر: 985983
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
افرادی که از سال ۹۴ یارانه نقدی آن‌ها قطع شده است، از امروز تا دو روز آینده مهلت دارند تا برای دریافت یارانه معیشتی اقدام کنند.
سرويس جامعه جوان آنلاین: سرپرستانی که از سال ۹۴ یارانه نقدی به حساب آن‌ها واریز نمی‌شود و هم اکنون متقاضی دریافت یارانه کمک معیشتی هستند از امروز می‌توانند نسبت به دریافت این بسته اقدام کنند.

همچنین افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام نکرده اند یا از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ به بعد یارانه نقدی دریافت نکرده اند نیز می‌توانند از امروز نسبت به دریافت یارانه معیشتی ثبت تقاضا کنند.

این مهلت از صبح امروز آغاز شده و تا سه شنبه (۹۸.۱۰.۲۴) ادامه خواهد داشت.

این دسته از افراد می‌توانند با ورود به سامانه https://hemayat.mcls.gov.ir ملاحظات لازم را خوانده و باتوجه به راهنمایی‌هایی که در این سامانه وجود دارد، ثبت نام کنند.

بسته حمایت معیشتی در پی اصلاح قیمت بنزین به حساب سرپرست خانوار‌ها واریز می‌شود.

این بسته تاکنون طی دو نوبت به حساب سرپرستان واریز شده است همچنین خانوار‌هایی که از این پس جز مشمولان قرار گیرند، طی نوبت سوم، هر سه نوبت به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.
منبع: میزان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
با سلام نتیجه اعتراض به حذف یارانه معیشتی ۲۳ دی ماه اعلام شد به من اعلام کردند صاحب یک ال ۹۰ مدل ۹۴ هستی و بیمه پرداز تامین اجتماعی هستی ویارانه به شما تعلق نمی گیردو در موقع اعتراض تهدید شدم که در صورتی که هر ملکی داسته باشیم یارانه ۴۵ تومنی ما هم قطع می شود . در صورتیکه من از برج ۹ از کار اخراج شده ام. من که کلا خانه و ماشین جمع کنید به ۳۰۰ میلیون نمی رسد جزو اقشار پر درامد هستم ؟و قبلا هم کارگر با حد اقل پایه حقوق بودم و در مخارج روزانه مانده ایم. و حالا با این تهدید ماندم اعتراض کنم یا نه و ایا کسی پاسخگو این ظلم هست.و چطور من جزو دهک بالای درامدی جامعه هستم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار