کد خبر: 985941
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: قاچاقچی ۵۷ طاقه پارچه به جزای نقدی ۳۸۸ میلیونی در کامیاران محکوم شد.

سید نجیم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: دو فرد که 574 طاقه پارچه را در شهرستان کامیاران قاچاق می‌کردند علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت مبلغ ‏‏388 میلیون و 384 هزار و 749 ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی با اشاره به اینکه پرسنل ایست بازرسی شهید میرجلیلی شهرستان کامیاران پس از بازرسی از یک دستگاه پراید موفق شدند 57 طاقه پارچه خارجی به متراژ یک‌هزار و720 متر را به ظن قاچاق کشف و توقیف نمایند، اداره گمرکات استان کردستان ارزش ریالی کالاهای مذکور را 388 میلیون و 384 هزار و 749 ریال اعلام کرد.

وی بیان کرد: با تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان کامیاران پس از حضور راننده و سرنشین دیگر خودرو بدواً از شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان کامیاران حکم برائت صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان اضافه کرد: در این راستا با اعتراض کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان به رای شعبه بدوی، شعبه اول تجدیدنظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی فرد قاچاقچی را محکوم کرد.

حسینی اضافه کرد:  با توجه به گزارش مراجع کاشف، مدافعات غیر موجه متهمان، عدم ارائه مدارک و اسناد مثبته گمرکی دال بر ورود قانونی کالا به کشور و غیره متهمان پرونده علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه در مجموع به پرداخت مبلغ اعلام شده در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی اضافه کرد: رای صادره قطعی و لازم‌الاجراء است.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر