کد خبر: 985912
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین (ع) :
حسین صرافان گفت: ترویج فرهنگ خیر مهمترین رسالت خیریه ها است و برای تحقق این مهم برنامهه ای ویژه ای داریم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه امام حسین (علیه السلام) اصفهان، حسین صرافان با بیان اینکه تبیین فرهنگ خیر و آشنایی نوجوانان وجوانان با این فرهنگ ضروری است، گفت: خیریه امام حسین (علیه السلام) علاوه بر فعالیت تخصصی خود در حوزه مسکن در حال تدوین یک برنامه راهبردی در حوزه ترویج فرهنگ خیر است.

وی ادامه داد: امروز یکی از دغدغه ها و آسیب هایی که خیریه ها با آن روبرو هستند انتقال فرهنگ خیر به جامعه می باشد و این نیازمند تقویت هرچه بیشتر پایگاه اجتماعی خیریه در تمامی آحاد جامعه است.

صرافان استفاده از ظرفیت رسانه ها و شبکه های اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ خیر را ضروری دانست وتاکید کرد: برنامه ریزی، تدوین و شکوفایی خیریه ها بدون استفاده از این ظرفیت امکان پذیر نیست.

مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین (علیه السلام) تاکید کرد: خیریه امام حسین (علیه السلام) در تمامی شبکه های اجتماعی به آدرس imamhosein_com  در دسترس می باشد و این مهم  امکان ارتباط با مخاطبان تسهیل نموده است .

گفتنی است موسسه خیریه امام حسین علیه السلام در سال ۱۳۶۱ به همت جمعی از نیکوکاران وبنا بر پیشنهاد مرحوم حاج محمد امینی در راستای همیاری اجتماعی به آحاد جامعه  تأسیس شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار