کد خبر: 985850
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
جنایت دولت امریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی، گویی یک یادآوری هم بود در جهت شناخت امریکا برای عده‌ای که گویا جنایات پیشین را از خاطر برده و فکر می‌کردند می‌شود با این دولت مذاکره کرد. علی مطهری، نماینده عضو فراکسیون امید مجلس حالا می‌گوید مذاکره با امریکا یعنی مذاکره با قاتل سردار سلیمانی. او در مصاحبه‌ای در مورد مذاکره با امریکا گفته که «امریکا به تازگی اعلام کرده است «بدون پیش‌شرط حاضر به گفتگو با ایران است»، مطرح کردن این صحبت‌ها در چنین شرایطی شیطنت است؛ چه طور ایران می‌تواند با قاتل سردار سلیمانی مذاکره کند؟» جالب آنکه مطهری فکر می‌کند الان موضوع تغییر کرده، گویی پیش از این امریکا جنایت نکرده است: «اگر قبل از این ترور این حرف مطرح می‌شد شاید قابل بررسی بود، اما امروز که سردار بزرگ ما را ترور کرده مگر می‌شود دور یک میز بنشینیم و بخندیم، صحبت و مذاکره کنیم؟ این اصلاً قابل قبول نیست. این کار مانند آن است که کسی برادر یا پدر آدم را ترور کند بعد بگوید باهم مذاکره کنیم.» و بعد مجدداً از انتظار برداشتن تحریم‌ها می‌گوید: «تن‌ها راه این است که امریکا تحریم‌ها را بردارد و به برجام بازگردد. امریکا همیشه از موضع بالا صحبت می‌کند. هر وقت دلش می‌خواهد ترور یا بمباران می‌کند، بعد می‌گوید باهم مذاکره کنیم. ایران این غرور و تکبر و تبختر ترامپ را خواهد شکست.»

او در ادامه گفته که «ترامپ خطاب به ایران گفت بیایید برای مقابله با داعش همکاری کنیم. این حرف بسیار خنده‌دار است. ایالات متحده قهرمان مبارزه با داعش را ترور کرده است بعد می‌گوید بیایید برای مبارزه با داعش با هم همکاری کنیم!»

مطهری از حمله به پایگاه امریکا در عین الاسد هم دفاع می‌کند: «اقدام سپاه پاسداران خواست مردم و عمل به دستور اسلام بود، زیرا اسلام می‌گوید اگر به شما تعدی شد، باید مقابله به مثل کنید. امریکایی‌ها جنایت بزرگی انجام دادند که تلافی آن در طول زمان صورت خواهد گرفت. ممکن است بخشی توسط خود ایران و بخش دیگر توسط گروه‌های هوادار سردار سلیمانی در کل دنیای اسلام صورت گیرد که ارتباطی به جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت. جنایت ترور سردار سلیمانی آن‌قدر بزرگ بود که امریکا باید سال‌ها نگران انتقام‌ها باشد.» می‌توان تغییر مواضع مطهری را هم از برکت خون شهید دانست.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
0
0
فیلمتاریک ترین ساعت را ببینید
چرچیل میگه وقتی سرم تو دهن ببر است مذاکره یعنی بردگی ابدی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار