کد خبر: 985742
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه دشمنان محاسبه‌ ارتعاشات شدید یا به عبارتی زلزله پرقدرت پس ترور حاج قاسم را نکرده بودند، تاکید کرد: شبکه تروریسم بین‌المللی موساد و سیا با محاسبه غلط خود اقدامی را انجام دادند که ذره‌ای محاسبه‌ پس‌لرزه‌های آن را نکرده بودند.

سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع تبریز برگزار شد، اظهار داشت: خداوند منان را  شاکرم که بار دیگر بهانه‌ای دست داد تا در میان مردم شریف و قهرمان‌پرور تبریز حاضر شوم و ارادت خود را به این خطه به نمایش بگذارم ضمن اینکه از جانب رهبر انقلاب ماموریت دارم تا سلام گرم و صمیمانه ایشان را به شما مردم بزرگوار برسانم.

وی با بیان اینکه مردم مومن تبریز در طول تاریخ همواره تاریخ‌ساز بودند و اجازه دخالت به دشمن نداد‌ه‌اند، گفت: دشمنان ما درصدد فاصله انداختن بین مردم و نظام هستند و در این میان مردم بصیر آذربایجان همواره در بزنگاه‌های تاریخ حماسه‌ساز بوده و از کیان کشور دفاع کرده‌اند.

رحیم‌صفوی مردم آذربایجان را همواره پیشگام، پیش‌قدم و خط شکن در تاریخ کشور ارزیابی و تاکید کرد: امروز ۱۹ دی‌ است، یادمان نمی‌رود حماسه مردم قم و پس از آن قیام حماسی مردم تبریز در چهلم شهدای قم را که سرنوشت‌ساز بود در جریان انقلاب و البته امروز ۱۹ دی سالروز عملیات کربلای پنج و سالروز شهادت حاج احمد کاظمی هم می‌باشد که نام و یاد شهدای آن را گرامی می‌داریم.


حاج قاسم دست‌پرورده انقلاب و محصول هشت سال دفاع مقدس بود

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا درباره بیانات رهبر انقلاب در وصف مردم تبریز گفت: رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود نسبت به حرکت مردم تبریز در جمع کردن فتنه آبان ماه هم سخنان خوبی ایراد کردند که نشان از بصیرت مردم این خطه است.

رحیم صفوی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی بی‌هیچ تردیدی دست‌پرورده انقلاب و محصول هشت سال دفاع مقدس بود که تفکرش جهانی شد، افزود: ایشان یک فرد نبوده بلکه یک تفکر است که آرمان جبهه مقاومت بود، ایشان را باید یک جریان نامید و باید یکی از سربازان امام زمان دانست.

وی تاکید کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فردی بود مکتبی، انقلابی، ولایتی و مردمی که نام و آوازه‌اش را باید در دل مستضعفان و مظلومان جهان دید و رشادت‌های او را باید در جبهه‌های خوزستان، عراق، سوریه و لبنان جستجو کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: نقش حاج قاسم سلیمانی در پیروزی‌های جبهه مقاومت در مبارزه با استکبار جهانی، صهیونیزم بین‌الملل و ارتجاع منطقه نقشی اثرگذار است که موجب شد خلافت خودخوانده داعش در عراق و سوریه از بین برود و به عنوان نمادی از مبارزه به تروریسم در جهان مطرح شود.

وی در ادامه به حرکت مردم تبریز در تعطیلی بازار تبریز در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: این رفتار قابل تقدیر بازاریان تبریز وقتی ارزش بیشتری می‌یابد که در اغتشاشات دو سال گذشته، حسرت تعطیلی حتی یک ساعته بازار را بر دل بدخواهان گذاشتند و اکنون به مناسبت شهادت سردار ملی پرافتخار خود، ضمن تعطیلی، یکدست سیاهپوش شد تا ارادت خود به خط فکری شهید سلیمانی را نشان بدهد.

سرلشکر صفوی در ادامه اظهار کرد: حرکت مردم تبریز در روز جمعه و فردای آن در تعطیلی بازار موجب تکثیر روح انقلابی در اتمسفر فضای اعتقادی در جهان بود.

وی در ادامه در خصوص اقدام تلافی‌جویانه ایران با بیان اینکه آمریکایی‌ها ضربه اول را خوردند و ۱۹ ساعت در سکوت به سر بردند، گفت: پس از آن سیلی، رئیس جمهور بی‌کفایت آمریکا از موضع خود عقب‌نشینی مفتضحانه کرد و‌ مجبور به اعتراف شد که با ایران سر جنگ‌ نداریم، نظام سلطه از نقاط ضعف خود باخبر است و نقاط قوت ما را به خوبی می‌داند.

 

دشمن محاسبه‌ ارتعاشات شدید پس از ترور حاج قاسم را نکرده بود

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه دشمنان محاسبه‌ ارتعاشات شدید یا به عبارتی زلزله پرقدرت پس ترور حاج قاسم را نکرده بودند، تاکید کرد: شبکه تروریسم بین‌المللی موساد و سیا با محاسبه غلط خود اقدامی را انجام دادند که ذره‌ای محاسبه‌ پس‌لرزه‌های آن را نکرده بودند.

وی درباره مقابله جبهه حق و باطل گفت: از سال ۲۰۰۰ حضور آمریکا در افغانستان و عراق موجب شد که تقابل جبهه حق و باطل آغاز شود و حالا باید محاسبه کرد که آیا راهبرد آمریکا به نتیجه رسیده است یا راهبرد ایران؟


کوچک‌ترین برکت خون حاج‌ قاسم خروج جنایتکاران از منطقه است

سرلشکر صفوی با بیان اینکه کوچک‌ترین برکت خون حاج‌ قاسم خروج جنایتکاران از منطقه است، تاکید کرد: به شما بشارت می‌دهم خون پاک شهدای اخیر، آمریکایی‌ها را مانند علف‌های هرز از خاک منطقه درو و بیرون خواهد کرد، آمریکایی‌ها در سال‌های گذشته چندین میلیارد دلار در عراق هزینه کردند تا دولتی ضدایرانی به روی کار آید اما این موضوع عکس جواب داد و در تمام برنامه‌ها و اهداف خود تا امروز شکست خورده‌اند.

وی با بیان اینکه بی‌تردید خون حاج قاسم و شهدای مدافع حرم، راه قدس را باز خواهد کرد، افزود: رژیم صهیونستی که یک زمانی شعار از نیل تا فرات را می‌داد اکنون در باتلاقی گیر کرده که مانند موش‌های بزدل در هر اتفاقی به سوراخ‌های خودساخته‌ می خزند.

این مقام ارشد نظامی درباره قدرت حزب الله نیز گفت: امروز حزب‌الله و نیروهای منطقه از حالت چریکی خارج شده و به یک ارتش کارآمد تبدیل شده‌‌اند و موشک‌های زیادی از سمت حزب‌الله به سوی اسرائیل نشانه رفته است که در صورت اشتباه، چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در ۲۰ سال گذشته، شکست‌های جدی از جبهه مقاومت خورده‌اند، اضافه کرد: دشمنان برنامه داشتند که رئیس جمهور سوریه را حذف کنند اما اتفاق برعکس افتاد در عین حال آمریکایی‌ها در عراق نیز تا امروز با توجه به برنامه‌ها و هزینه‌های گزاف نمی‌توانند باقی بمانند و هر دولتی که در عراق روی کار آید، باید مصوبه پارلمان عراق را اجرا کند.

سرلشکر صفوی در نهایت افزود: به فضل الهی، طوفان خشم ملت‌ها شالوده صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را برخواهد چید، شرایط نشان می‌دهد سیاست‌های آمریکا به انتها رسیده و شکست خورده است و آمریکا دیگر نمی‌تواند در خلیج فارس باقی بماند و گور خود را کنده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر