کد خبر: 985519
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه گفت: در مدتی که در جبهه مقاومت در کنار سردار در سوریه و عراق بودم، پیش‌بینی‌های نظامی سردار سلیمانی درست از آب درمی‌آمد و به نوعی دشمن‌شناسی عملیاتی داشت و در تجزیه و تحلیل جنگی، توانایی بالایی داشت.

سردار رحیم نوعی اقدم در آیین میثاق دانشگاهیان آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با سردار شهید قاسم سلیمانی، با اشاره به شخصیت منحصر به فرد سردار دلها در مبارزه با داعش در سوریه و عراق اظهار کرد: هنوز فرصت زیادی برای ما وجود دارد تا به درستی پی به شخصیت حقیقی سردار ببریم.

وی با بیان اینکه مدت ۶ سال در جبهه مقاومت و در شرایط بسیارسخت همراه سردار بودم، افزود: در مدتی که به عنوان سرباز در خدمت سردار سلیمانی بودم جز تواضع و فروتنی و اخلاق مداری چیزی از وی ندیدم.

وی با طرح این سوال که چه چیز باعث شد برای تشییع پیکر سردار سلیمانی و همرزمانش، مردم اینگونه بدون توجه به حزب و جناح به خیابانها آمدند؟، اظهار کرد: هیچ کس در دنیا نمی تواند اینگونه حرکت مردمی را به صورت سیل خروشان به خیابانها آورد و این نشان می دهد سردار سلیمانی به دور از هر جناحی محبوب دلها بود و خدا به وی کمک کرد.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه به گفته بسیاری از خبرنگاران خارجی که برای تشییع پیکر شهید سلیمانی و هم رزمانش آمده بودند این سیل خروشان تنها در زمان رحلت امام خمینی(ره) دیده شده بود، گفت: سردار سلیمانی علاوه بر اینکه خدایی بود و تنها برای رضای خدا کار می کرد، فرماندهی خود را از حضرت زینب(س) می گرفت و همه اینها به اذن الهی انجام شد.

سردار نوعی اقدم ادامه داد: حاج قاسم در ادب، گذشت و ایثار سرباز ولایت بود و در مقابل رهبر خود را کوچک می کرد و خداوند به همین دلیل بزرگش کرد که این چنین برای تشییع پیکرش میلیون ها نفر آمدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر