کد خبر: 985513
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:
مهندس حمیدرضا عظیمیان گفت : در حال حاضر جایگاه شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین شرکت بازار سرمایه بعد از پتروشیمی خلیج فارس، در جایگاه دوم بازار سرمایه کشور قرار گرفته است.

به گزارش ناهید ایزدی خبرنگارجوان آنلاین از اصفهان ،مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه درپی گزارش مجمع عمومی فوق العاده  سالانه  این شرکت دردی ماه ۱۳۹۸  ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور بیش از ۶۳ درصد سهامداران اظهارداشت : شرکت فولاد مبارکه با تولید انواع محصولات در ۹ ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به دوره مشابه سال گذشته با حدود ۷۵۰ هزار تن افزایش به بیش از ۵ میلیون و ۹۷۲ هزار تن رسیده است که رشد اصلی مربوط به سایر محصولات (تختال) بوده است.

حمیدرضا عظیمیان افزود: در ۹ ماهه نخست سال ۹۸ میزان فروش محصولات نهایی شرکت به حدود ۵ میلیون و ۷۵۲ هزار تن رسیده است که ۶۰۰ هزار تن بیشتراز دوره مشابه سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست امسال، سود ناخالص شرکت با رشد ۱۲۵ درصدی به حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید گفت: این شرکت در ۶ ماهه نخست سال جاری، سود عملیاتی با رشد ۹۹ درصدی به حدود ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

عظیمیان اضافه کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری سود خالص هر سهم شرکت با رشد ۸۲ درصدی از ۳۴ تومان و سه ریال به ۶۲ تومان و ۶ ریال رسید که جمعا ۸ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان می باشد. سپس پیشنهاد افزایش سرمایه از ۱۳ هزار میلیارد تومان به ۲۰ هزار میلیارد تومان از سوی نماینده هیأت مدیره شرکت فولاد مبارکه مطرح گردید که موجب تقویت بنیه فولاد مبارکه خواهد شد و این پیشنهاد با موافقت حضار همراه بود و نهایتا این طرح تصویب شد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه در سال مالی جاری، شرکت توفیق های زیادی در بازار سرمایه به دست آورده گفت: با ثبت ارزش بازاری ۷۴۳ هزار میلیارد ریالی، در حال حاضر شرکت فولاد مبارکه بعد از پتروشیمی خلیج فارس، جایگاه دوم بزرگترین شرکت بازار سرمایه در جایگاه نخست بازار سرمایه کشور قرارگرفته است .

وی گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان که از طرف آمریکا، یک شرکت تروریستی نام گرفته، اما تسلیم تحریم‌ها نشد و طی ۹ ماه گذشته موفق به صدور بیش از یک میلیون و ١٠٠ هزار تن محصول شده که نسبت به گذشته افزایش ٢٠ درصدی صادرات را داشته‌ ایم .

عظیمیان اذعان داشت : پس ازآرام شدن بازار سرمایه طی روزهای آینده، واحد کنستانتره سنگان انشالله تا چند ماه آینده  دیگر افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد: شرکت فولاد مبارکه موفق به ساخت ۴ مدرسه در مناطق بسیار محروم از جمله سنگان شده‌است، همچنین ٣ میلیارد تومان به کمیته امداد جهت ساخت ٢٠ خانه در روستایی نزدیک به الیگودرزداده‌شد و با توجه به دو برابر شدن سود و درآمد شرکت نسبت به سال گذشته پیشنهاد نمود با افزایش این کمک‌ها از ١۵ میلیارد به ٢٠ میلیارد تومان موافقت شود که این طرح نیز بدون هیچ مخالفتی به تصویب سهامداران رسید.

درپایان سهامداران با اضافه کردن روزنامه ایران به روزنامه‌های کثیرالانتشار موافقت نمودند و نوبت به بررسی پیشنهاد افزایش کمک‌های شرکت به سازمان‌ها و دستگاه‌های نیازمند به مساعدت مانند ستاد دیه جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و شخصیت‌های حقوقی بوده و هیچ مبلغی به فرد حقیقی داده نشود.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار