کد خبر: 985409
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
با حضورگسترده مردم قزوین درمسجد امام خمینی:
مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت سرداررشید اسلام حاج قاسم سلیمانی وهمرزمان شهیدش با حضور گسترده مردم درمسجد امام خمینی قزوین برگزار شد.
 جوان آنلاین / مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی وهمراهان شهیدش عصر روزسه شنبه با حضور گسترده مردم عزادار و انقلابی قزوین در مسجد امام خمینی استان قزوین برگزارشد.

مردم قزوین با حضور باشکوه وبا حزن و اندوه عمیق ازدست دادن فرزند شجاع وطن حاج قاسم سلیمانی وابوالمهدی المهندس را گرامی داشته ودرسوگ آن‌ها اشک ماتم ریختند.
 
مراسم گرامیداشت سردارسلیمانی وهمرزمانش برگزارشد
خیل عظیم جمعیت موجب شده بود تمامی کوچه‌ها وخیابان‌های منتهی به مسجد مسدود شده و خودرو‌ها درخیابان‌های اطراف متوقف شوند، محوطه مسجد نیزظرفیت وگنجایش این حضوررا نداشت و بسیاری از مردم درمحوطه بیرونی مسجد و خیابان‌های اطراف که تردد در آن ممنوع شده بود به عزاداری یرداختند.

حجت‌الاسلام صابری اراکی در این مراسم با تشریح شهادت اظهار داشت: شهادت مرگ نیست بلکه حیات است و شهدا حیات آفرین هستند وشهادت به قدری زیباست که تنها عاشقان خدا آرزوی رسیدن به آن را دارند.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی همیشه تأکید داشت؛ انسان تا شهید نباشد شهید نمی‌شود و بر همین اساس است که امیرالمومنین بعد از ضربت خوردن در محراب مسجد کوفه صدای فزت و رب الکعبه سرمی‌دهد، چون رستگاری را در شهادت می‌ببیند.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی ۴۱ سال ازعمرخود را درجهاد و در برابر دشمنان تا دهان مسلح سپری کرد و در این مسیر خدایی فکر کرد و خدایی عمل کرد.

حجت‌الاسلام صابری ادامه داد؛ سردارسلیمانی درمسیر اطاعت از، ولی امر خود نه تنها پیشی نگرفت بلگه عقب هم نماند و در هر شرایطی تابع امر، ولی خود بود و ازاو اطاعت می‌کرد.
 
مراسم گرامیداشت سردارسلیمانی وهمرزمانش برگزارشد
وی همچنین بیان داشت: حاج قاسم خواب راحت را از چشمان استکبارربوده بود و فکر می‌کردند که بعد از شهادت او راحت خواهند خوابید، اما بعد از شهادت اوهرگزخواب به چشم هایشان نخواهد آمد.

وی در ادامه تأکید کرد: برجام مقدس نبود بلکه جبهه مقاومت مقدس بود و برجام را خدا به ما نداد بلکه حاج قاسم سلیمانی را خدا به ما داد.

وی گفت: ازاین پس اجازه سازش و مذاکره و معاهده جدید با نظام سلطه و استکبار را به کسی نخواهیم داد و با تمام قدرت مسیر مقاومت و حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهیم داد.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر