کد خبر: 985365
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
شهردار قروه
شهردار قروه گفت: امسال پارک تفریحی و گردشگری قروه با فضای ۳ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید که سرانه فضای سبز از 7.9 مترمربع به ۸.۳ مترمربع افزایش یافت.

حسین پروندی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در قروه اظهار داشت: اتمام پروژه پل شهرک دانش قروه از شهرک دانش به مرکز شهر موجب کاهش بار ترافیکی خواهد و با برطرف شدن نواقص آن مانند آسفالت، روشنایی معابر و پیاده‌رو سازی و...تا هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در مورد وضعیت دست فروشان قروه گفت: به دلیل درآمد اندک برخی از مردم دست‌فروشی در قروه به یک پدیده اجتماعی تبدیل شده است و دو پیاده‌رو در مرکز شهر برای اسکان سیار آنها بر اساس طرح‌های مطالعاتی از سوی دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است.

پروندی در ادامه افزود: تبدیل چهار خیابان اصلی منتهی به میدان اتحاد به پیاده‌راه امکان‌پذیر نیست چرا که این طرح نیازمند اعتبار مالی فراوان است بلکه برای کنترل ترافیک شهری در ساعات پیک تردد نیازمند اجرای طرح ترافیک هستیم.

شهردار قروه گفت: برای جمع‌آوری زباله‌های این شهر در ۸ ماهه سال‌جاری ۲۵ میلیارد ریال از منابع داخلی هزینه شده و روزانه کمتر از ۷۰ تن زباله به خارج از شهر بارگیری شده است.

پروندی ادامه داد: قرار است دو سایت دفن استاندارد زباله با همکاری شهرهای دهگلان، سریش آباد، قروه، دزج، دلبران، قلعه و بلبان‌آباد از محل اعتبارات استانی ایجاد شود.

وی با اعلام این خبر که آلودگی ناشی از زباله‌های قروه کاهش یافته است، افزود: احداث سایت بازیافت زباله در قروه نیازمند اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی است که تامین آن به تنهایی برای شهرداری امکان‌پذیر نیست.

شهردار قروه همچنین عنوان کرد: در چهار سال اخیر ۴۵ هزار مترمربع پیاده‌رو سازی در سطح شهر اجرا شده که ۸ هزار متر آن در چند ماه اخیر بوده است.

پروندی تصریح کرد: امسال پارک تفریحی و گردشگری قروه با فضای ۳ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید که سرانه فضای سبز از 7.9 مترمربع به ۸.۳ مترمربع افزایش یافت.

وی در ادامه گفت: شهرداری قروه حامی قهرمانان در رشته‌های مختلف ورزشی است و در سال‌جاری ۶۱ میلیون تومان به ورزش قهرمانی این شهر کمک مالی پرداخت شده است.

به گفته شهردار قروه، نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی قروه به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و خیابانی به نام خبرنگاران در دستور کار شهرداری قرار گرفته که با تصویب شورای شهر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام /

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر