کد خبر: 985255
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
حضور مهدی علینژاد در پست معاونت ورزش قهرمانی یکی از روشن‌ترین اتفاقات دستگاه ورزش بود و این انتخاب را بایستی به فال نیک گرفت که بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان مدیری براین پست تکیه زد که از جوانب مختلف شایستگی و توانمندی اینکار را دارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - یاداشت - وحید صابری : درست از روزی که زمزمه رفتن داورزنی از معاونت قهرمانی به گوش رسید این نگرانی بین اهالی ورزش بود که چه کسی می‌خواهد در حساس‌ترین روز‌هایی که منتهی به سال المپیک است جانشین داورزنی شود.
و اما علی نژاد خیلی زود از سوی ورزشی‌ها و روسای فدراسیون‌ها با اقبال مواجه شد و رسانه‌ها نیز از این انتخاب استقبال کردند.
علی نژاد چند ویژگی منحصر به فرد دارد که او را متمایز از دیگر مدعیان ساخته و به همین دلیل او از همان روز نخست بدون اینکه واسطه ایی در نظر بگیرد وارد متن شد و عنان کار را بدست گرفت.
از همین هفته اخیر شروع می‌کنیم. جایی که علی نژاد باری بزرگ را از روی دوش فدراسیون‌ها برداشت: "هیچکدام از مدیران حوزه معاونت قهرمانی حق کاندیدا شدن در انتخابات فدراسیون‌ها را ندارند".
این پیام مهمی برای بی طرف ماندن وزارت ورزش در انتخابات فدراسیونهاست که علی نژاد با شناخت از فضای ورزش آن را وضع کرد و خیال همه را راحت کرد.
وی با یک عقبه خوب و دست پر به اینجا رسیده و ۱۳ سال ریاست بر فدراسیون ووشو و ارتقای ووشوی ایران در سطح اول جهانی یکی دیگر از کارهالی خوب علی نژاد است ضمن اینکه وی در حال حاضر چند پست مهم آسیایی و جهانی هم دارد.
جوانی و پاسخگو بودن از دیگر ویژگی‌های این مدیر جوان و خوش فکر است و امیدواریم وزیر ورزش و بار فکری و کاری مهدی علی نژاد را سنگین‌تر از این نکند تا او بتواند با فراغ خاطر کاروان ورزشی ایران را برای المپیک ۲۰۲۰ و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ آماده کند و تسلط و احاطه اش بر فدراسیون‌ها گسترده‌تر باشد.
علینژاد مدیری از خانواده ورزش است و هر تغییر و تحولی هم که بشود بازهم او در ورزش هست و ورزش ما می‌تواند از هم اکنون روی این گونه مدیران برای آینده حسابی کار کند و آن‌ها را برای وظایف سنگین‌تر آماده نماید.
در همین حال آنچه که باعث شده تا علی نژاد همیشه پاسخگو باشد رسانه ایی بودن اوست. مهدی علی نژاد خودش خبرنگار بوده و سردبیر شده و صاحب یک نشریه و مدیر مسئول آن است و این همه فاکتور را کمتر در یک مدیر به صورت یکجا طی سال‌های اخیر داشته ایم بنابراین اکنون که یک مدیر ورزشی و رسانه ایی بر مهم‌ترین بخش وزارت ورزش مدیریت می‌کند جا دارد ضمن اینکه انتقاد‌ها را در جهت سالم سازی فضای ورزش قهرمانی داشته باشیم کمک کنیم تا ورزش ما در عرصه قهرمانی در المپیک و بازی‌های آسیایی آینده موفق و سربلند باشد تا شایسته سالاری مدیران ورزشی همچنان در ورزش ساری و جاری باشد.
نکته آخر اینکه وی در حال حاضر سرپرست معاونت است، اما از همان روز نخست کارش را جدی کلید زده و در پاسخ به سوالی که شما سرپرست موقت هستید یا حکم معاونت را می‌گیرید جواب جالبی داد: ما ورزشی هستیم. عناوین و پست‌ها مهم نیستند. مهم اثری است که می‌توانیم از خود در ورزش بر جای بگذاریم. من خودم رییس فدراسیون بودم و می‌دانم که یک رییس فدراسیون چه مشکلاتی دارد و چه ابزار و امکاناتی لازم است تا یک رییس فدراسیون موفق باشد بنابراین با شناخت از این اوضاع برای حرکت رو به جلو آمده ام و کارم را جدی دنبال می‌کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار