کد خبر: 985115
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۰
جانشین فرمانده کل سپاه:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این موضوع که تهدیدات امریکا پس از ترور سردار سلیمانی از روی ترس است، گفت: جنگ روانی امریکایی‌ها تأثیری در پاسخ ما به ترور فرماندهان مقاومت ندارد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: دریادار پاسدار «علی فدوی» روز گذشته در حاشیه مراسم تشییع سردار قاسم سلیمانی در گفتگو با ایرنا، گفت: تهدیداتی که امریکایی‌ها مطرح می‌کنند از روی ترس است و نگران واکنش محور مقاومت به شهادت سردار سلیمانی و یاران‌شان هستند. جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: عملیات روانی امریکایی‌ها روی ما تأثیری ندارد و ما براساس دستور قرآن و اسلام پاسخ مناسب را به شهادت فرماندهان مقاومت خواهیم داد. وی با اشاره به حضور گسترده مردم از عراق، لبنان، فلسطین، سوریه، افغانستان و دیگر نقاط جهان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت، تأکید کرد: این‌ها بر اساس یک پروتکل سیاسی بین یک کشور و کشوری دیگر، در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی شرکت نکردند بلکه دل‌شان آن‌ها را به اینجا کشاند.

فدوی با بیان این موضوع که سردار سلیمانی، دل‌های مردم منطقه را متوجه حقیقت کرده بود و آن‌ها با هم یکی شده بودند، گفت: وقتی دل‌ها همه یک حقیقت شوند، فرقی نمی‌کند که در لبنان باشی، یا عراق، یا نیجریه، یا سوریه یا ایران.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار