کد خبر: 984934
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
گفت وگوی "جوان آنلاین" با سرمربی تیم پیکان
حسین فرکی از جمله مربیان اخلاقگرا و صاحب سبک در فوتبال ایران است که در نهایت سلامت و بدون جار و جنجال و تکیه بر نیرو‌های ماورایی! و دلالان و فالگیران و... کارش را بدرستی انجام میدهد و کارنامه‌ای روشن و شفافی در فوتبال ایران دارد. عاشق سردار سلیمانی بوده و به گفته خودش انرژی خاصی از او می گرفته است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : حسین فرکی سرمربی تیم پیکان درباره شهادت سردار سلیمانی می گوید:  مثل همه مردم به خاطر شهادت حاج قاسم سلیمانی سخت دلم گرفته است. جهره دوست داشتنی و مصمم حاج قاسم به ما نیرو و توان می داد. در سخت ترین شرایط که خود من در زندگی و در فوتبال گرفتارش شدم تا یاد بزرگمردی مثل حاج قاسم می افتادم که شبانه روزش را وقف مردم کرده بود و به دلهای مردم راه یافته بود انرژی می گرفتم. 
 
فرکی : خبر شهادت حاج قاسم مثل پتک بر سرم فرود آمد
وی در ادامه افزود: بامداد جمعه که برای نماز بیدار شدیم و طبق عادت شبکه خبر را نگاه کردم خبر شهادت سردار رشیدمان مثل پتک بود که بر سرم فرود آمد...اشک امانم نمی داد. خانواده هم همینطور. جایش تا ابد خالیست و خداوند به خانواده اش صبر بدهد. ولی یقین بدانید که تفکر او همیشه هست و اثراتش را در بین نسل های جوان امروزی همین الان می بینیم.
 
فرکی درباره تیم پیکان و شرایط فعلی آن قبل از شروع نیم فصل دوم گفت : پیکان در این فصل حضورش آنگونه که باید و شاید نتوانسته نتیجه بگیرد که جای بحث دارد . البته من فولاد خوزستان را با یک عده بازیکن جوان و بی ادعا در چند فصل قبل قهرمان لیگ برتر کردم . در سپاهان هم کارنامه ایی روشن دارم و اگر عوامل داخلی باشگاه اجازه می‌دادند سپاهان را هم به قهرمانی می‌رساندم. امسال انشاله پیکان را هم به جایگاهی که استحقاقش را دارد حفظ خواهم کرد. معمولا من در هر تیمی که حضور داشتم در فصل دوم نتایج درخشانی تری را کسب کرده ام ، اما اینکه چرا با پیکان در دومین فصل حضورم آنگونه که باید و شاید نتوانسته نتیجه بگیرم احتمالا بخاطر این است که ما با توجه به حضور جوانان و اینکه نتوانستیم در جذب بازیکنان مد نظر اقدام موثری داشته باشیم نتایج دلخواه را کسب نمی کنیم. البته این حق به جانب باشگاه است و من وقتی دیدم که مدیریت باشگاه شیعی منطقی از نحوه بستن تیمی آینده دار صحبت می‌کند و مشکلات اقتصادی کارخانه را هم دیدم اصرار نکردم و، چون به کار خودم ایمان داشته و دارم یاعلی گفتیم و با یک استراتژی مشخص ابتدا برای بقا و سپس ورود به نیمه دوم جدول پیکان را بستیم.
سرمربی پیکان با قدردانی از مدیریت باشگاه پیکان اظهار داشت: شیعی مدیری بسیار با ثبات و اخلاق مدار است و انتظاراتش از کادر فنی در حد همان بضاعتی است که وجود دارد. خیلی‌ها خواستند در همین فصل به پیکان آسیب بزنند، ولی چون آقای شیعی فردی مسلط و دارای منشی والاست هرگز اجازه نداد حاشیه‌ها به تیم ضربه بزند و من از ایشان تشکر می‌کنم.

ضمن اینکه اغلب بازی‌هایی که ما در نیم فصل نتیجه نگرفتیم یا به دلیل بی مهری‌های ناخواسته عواملی بود که من اسمی نمی‌آورم و یا بدشانسی و تجربه کم برخی بازیکنان. البته پیکان در حال حاضر در مکان نهم جدول است و اگر در نیم فصل بتواند خود را کمی تقویت کند می‌تواند به جمع ۴ تیم بالای جدول در نیم فصل دوم چشم داشته باشد.

فرکی در باره آغاز تمرینات نیم فصل دوم می‌گوید: اولین جلسه را به همراه کادرفنی برگزار کردیم تا لیست نقل و انتقالاتی را بررسی کنیم و در این خصوص تصمیم گیری کنیم.
وی در واکنش به پیشنهاد‌های فراوان برای خرید شهریار مغانلو گفت: پیشنهاداتی از جمله باشگاه پرسپولیس برای خرید این بازیکن به دست ما رسیده بود که به باشگاه مخالفتم را اعلام کردم و ما تمام بازیکنان‌مان را نیاز داریم.
فرکی درخصوص شایعه حضور سوشا مکانی در تیم پیکان گفت: با احترام به سوشا و سایر دروازه‌بان‌ها ما نیازی به حضور دروازه‌بان جدید در تیم‌مان نداریم و با وحید شیخ ویسی و مهدی امینی فصل را ادامه می‌دهیم.
سرمربی خودروسازان همچنین درباره شایعات متعدد پیرامون آینده‌اش روی نیمکت پیکان گفت: به این شایعات توجه نمی‌کنم. برای نیم فصل دوم با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و خیال‌تان راحت باشد پیکان به دسته یک سقوط نمی‌کند و برای فصل بعد هم در لیگ برتر می‌مانیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار